FANtv-nl-logo-mobile

Nieuw forum!

• Cees-Schenkel
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 18:34 #131 door Cees-Schenkel
Beantwoord door Cees-Schenkel in topic Nieuw forum!
[font="Courier New, Courier, mono"]Pffffffff Ik rijd in een toyoto, ik kan shumi niet betalen,[/font]

[font="Courier New, Courier, mono"]maar als we het over klussen hebben, ik heb ooit een kursus in amerongen gehad over div. prof. lijmen, mijn slis verbindingen worden met een 2 komp houtlijm gelijmt.[/font]

De lijm is het sterkst als hij dun en gelijkmatig over het gehele vlak verdeeld word aangebracht, dat zie ik nou Dennis nooit doen, plemp een berg lijm op een 18 mm vlak en zie maar.......

Cees

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 juni 2005 08:41 #132 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Nieuw forum!
Tja, als de werkmethode van Dennis de norm is, dan houd ik mijn hart vast.....[img]smileys/smiley19.gif

• GER.S
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 juni 2005 17:00 #133 door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic Nieuw forum!
Toch is/was Dennis een heel goede timmerman.......

Oud collega uit de tijd dat hij en ik bij een bedrijf werkten uit alkmaar.....(dus ik weet dat hij weet hoe het moet)

maar ja; effe gauw is eigenlijk niet de juiste manier om iets te laten zien op tv en zijn tijd is niet zo lang dus dan toch maar effe snel...

EIGENLIJK ZOU HIJ OOK HIER EN DAAR ZIJN COMMENTAREN ENZO OP DIT FORUM MOETEN LATEN KLINKEN.

DIE WORKSHOPS IN DE TETEGROF ZIJN EIGENLIJK OOK NIET ALLES.....
GER.S38531.7934606482

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 juli 2005 11:42 #134 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Nieuw forum!
Het forum is niet zo nieuw meer, dus dit topic wordt gesloten.

Jullie discussie over het lezen van kranten kunnen jullie voortzetten in het nieuwe forum "Off topic". Dat is voortaan de meest geschikte plek om dingen te bespreken die niet over klussen, wonen, tuinieren, etc. gaan. Met name in het forum "Over dit forum" en de diverse foroa "Gezien op TV" zullen we hier streng op zijn, omdat meerdere redactieleden mails krijgen bij nieuwe berichten in deze fora (zodat we snel kunnen reageren). Vandaar...

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden