FANtv-nl-logo-mobile

Nieuw forum!

• GER.S
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 19:42 #31 door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic Nieuw forum!
ik dacht inderdaad dat marnix in de buurt van de 2000 zat...ik mis er ongeveer een 20 stuks; had er 351 ofzo....[img]smileys/smiley7.gif

maar dat geeft niet......

bob had er marnix 1974; amdusias 1389 ; dat kun je zien op een linkje van amdusias naar een topic over spam.....

blijven lachen al doet het nog zo zeer...( als je op je duim slaat)[img]smileys/smiley17.gif

wat jammer is is dat de scheiding tussen je bericht en je handtekening niet mee schuift als je je tekst in het middn of links zet... eigenlijk zou die mee moeten schuiven....

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 20:14 #32 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Nieuw forum!
Wel even wennen, maar ziet er goed uit[img]smileys/smiley17.gif

haha wat een boel senior members[img]smileys/smiley9.gif

• Brian
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 20:15 #33 door Brian
Beantwoord door Brian in topic Nieuw forum!
ziet er fantastisch uit, wat een vooruit gang.

• willem.s
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 20:53 #34 door willem.s
Beantwoord door willem.s in topic Nieuw forum!
Ja, en dan nu nog problemen van vragenstellers verhelpen.... [img]smileys/smiley36.gif

of zijn we alleen hier bezig [img]smileys/smiley8.gif

willem

[img]smileys/smiley4.gif

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 21:03 #35 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Nieuw forum!
Beste mensen,

Fijn dat jullie het nieuwe forum overall weten te waarderen. Wij zijn er ons terdege van bewust dat er nog wat foutjes boven water zullen komen. We zullen de komende weken ons best doen er daar zoveel mogelijk van te verhelpen. De programmamakers zullen dankzij dit meer gebruiksvriendelijke forum ook vaker op het forum verblijven om vragen te beantwoorden.

Nog even over de conversie: dit is een heidens karwei geweest. Er is iemand meer dan een week fulltime bezig geweest om dit voor te bereiden. Op een gegeven moment hebben we moeten vaststellen dat we voor ongeveer 99% de gegevens 1-op-1 over zouden kunnen krijgen naar het nieuwe forum. Ondanks dat we graag 100% hadden gehaald hebben we die verloren 1% moeten afwegen tegen de vele nieuwe mogelijkheden van het nieuwe forum. We denken dat het leed van die missende 1% gauw geleden is als je het opweegt tegen alle nieuwe snufjes.

Dus.... missende berichten en enigszins afwijkende statistieken, daar kunnen we niks aan doen. Al het andere: meld het in dit topic. We lezen het en als we er iets aan kunnen doen, dan zullen we het zeker niet laten.

Veel plezier met het forum!
Stephan

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 21:05 #36 door Stephan

Marnix schreef : Zeg, even om wat knuppels in het hoenderhok te gooien en gelijk maar eens
een relletje te veroorzaken [img]smileys/smiley18.gif

Wat vinden de de 1.000 plussers nu van "Senior Member" moeten wij niet
een nog mooiere titel hebben om onze verworven status te benadrukken?

Liever geen "Moderator" want daar zie ik de meeste 1.000 plussers niet aan
beginnen dus kom op, wat voor creatiefs kunnen we bedenken?

[img]smileys/smiley14.gif

We zullen de komende tijd kijken wat voor 'titels' we kunnen verzinnen. Suggesties zijn al gedaan, meer zijn altijd welkom.

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 21:06 #37 door Stephan

Bob the builder schreef :
Ik ben niet zo enthousiast. Inloggen lukte niet vanwege gewijzigd wachtwoord. Antwoorden die ik vanmiddag heb gepost zijn verdwenen, en er mist hier en daar wat. Bijvoorbeeld deze: keilbouten . Daar staat dat ie door mij geplaatst is, maar das niet waar. Ik heb slechts geantwoord.

Bij een aantal berichten is het startbericht verloren gegaan. Daardoor lijkt het alsof de persoon die het eerste reageert, de topicstarter is. Dat is dus niet het geval. Hier kunnen we weinig aan doen (zie ook mijn eerdere post)

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 juni 2005 21:07 #38 door Stephan

GJC schreef : Ik hoop dat het zo werkt, maar ik zit overdag op een heel ander IP dan 's avonds. Als dat maar goed gaat [img]smileys/smiley5.gif

IP wordt gelogd, maar niet gekoppeld aan je profiel. Je kunt dus gewoon van iedere gewenste computer deze fora benaderen.

• H@NS
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 07:15 #39 door H@NS
Beantwoord door H@NS in topic Nieuw forum!
Ik ben er wel blij mee! Dat ouwe forum kon echt niet meer. Tis effe wennen en moet alles nog vinden maar dat komt goed denk ik!!

Gefeliciteerd en complimenten voor het vele werk.

Een puntje toch;

De doet het niet! Althans ik zie alleen de verwijzingen en niet de afbeelding zelf (Mozilla FireFox 1.01)[img] doet het niet! Althans ik zie alleen de verwijzingen en niet de afbeelding zelf (Mozilla FireFox 1.01)

• JoWilly
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 07:24 #40 door JoWilly
Beantwoord door JoWilly in topic Nieuw forum!
Het nieuwe forum... ben enthousiast? JA en Nee.

Ja, meer mogelijkheden voor de gebruiker[img]smileys/smiley32.gif

Ja, het is voor de doorsnee forumfreek bekend.[img]smileys/smiley14.gif

Ja, ik ben een verjongingskeur aangegaan. 400 en nog wat post en toch een newbie! [img]smileys/smiley36.gif

Nee, het ziet er zo gewoontjes uit[img]smileys/smiley19.gif....de uitvoering is niet origineel, er zijn er al zoveel van[img]smileys/smiley12.gif.

Nee, ben gezakt in mijn telling[img]smileys/smiley7.gif

conclusie: ABSOLUUT GEEN VERKEERDE STAP! [img]smileys/smiley2.gif

Tijd voor maken pagina: 0.481 seconden