- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- Algemeen (over dit forum)
- Off topic
- Wie ziet 2 kleuren in het forum?
Wie ziet 2 kleuren in het forum?
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
08 juli 2005 18:09 #1
door impulsje
Wie ziet 2 kleuren in het forum? werd gestart door impulsje
Hallo
amdusias en ik hebben een klein menigsverschil (zie amdusias spreek je me weer tegen[img]smileys/smiley18.gif[/img][img]smileys/smiley2.gif[/img])
Amdusias ziet in het forum bij de antwoorden 2 kleuren, en ik kan er met de beste wil van de wereld geen 2 kleuren uithalen.
(Dus mijn antwoord, en het schermpje waar het antwoord van iemand anders in komt te staan zou een andere kleur hebben)
Dus wie ziet er nog meer 2 kleuren en wie niet... ben benieuwd...[img]smileys/smiley36.gif[/img]
impulsje38541.8449189815
amdusias en ik hebben een klein menigsverschil (zie amdusias spreek je me weer tegen[img]smileys/smiley18.gif[/img][img]smileys/smiley2.gif[/img])
Amdusias ziet in het forum bij de antwoorden 2 kleuren, en ik kan er met de beste wil van de wereld geen 2 kleuren uithalen.
(Dus mijn antwoord, en het schermpje waar het antwoord van iemand anders in komt te staan zou een andere kleur hebben)
Dus wie ziet er nog meer 2 kleuren en wie niet... ben benieuwd...[img]smileys/smiley36.gif[/img]
impulsje38541.8449189815
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- amdusias
- Bezoeker
08 juli 2005 18:29 #2
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
sorry impulsje.. maar ik en mn vriendin ziet het echt wel, het is om en om dat de kleur veranderd... , iedre keer er een andwoord / reactie wordt geplaatst..
- amdusias
- Bezoeker
08 juli 2005 18:30 #3
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
vorige licht blauw... deze is iest witter./
- GJC
- Bezoeker
08 juli 2005 18:40 #4
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
Voor anderen misschien niet helemaal te volgen, maar toch. Buiten de site om heb ik kunnen uitvogelen waar het nou eigenlijk over gaat.
Ja, ik zie ook een kleurverschil tussen de antwoorden. Wisselt steeds van wit naar bijna wit (lichtblauw). Dus niet alleen de handtekening, maar het complete antwoord.
Sorry Impulsje
[img]smileys/smiley18.gif[/img]
GJC38541.8620486111
Ja, ik zie ook een kleurverschil tussen de antwoorden. Wisselt steeds van wit naar bijna wit (lichtblauw). Dus niet alleen de handtekening, maar het complete antwoord.
Sorry Impulsje
[img]smileys/smiley18.gif[/img]
GJC38541.8620486111
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
08 juli 2005 18:43 #5
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
[img]smileys/smiley4.gif[/img] maakt niet uit hoor, maar zie nog steeds geen verschil[img]smileys/smiley19.gif[/img]
komt misschien omdat ik op laptop zit [img]smileys/smiley18.gif[/img]
komt misschien omdat ik op laptop zit [img]smileys/smiley18.gif[/img]
- GJC
- Bezoeker
08 juli 2005 18:48 #6
door GJC
Je moet echt naar het complete deel tussen de grijze balken kijken. Misschien moet je ook niet op je laptop gaat zitten [img]smileys/smiley36.gif[/img] , maar hem openklappen en naar het scherm kijken. Ik werk dan niet op een laptop maar ik heb wel een LCD-monitor en daar zie ik het op.
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
08 juli 2005 18:55 #7
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
Daar kijk ik ook na. Zal morgen is op gewone monitor kijken..
Maar zie echt geen verschil, dus als er wel een verschil is, zal het wel een klein verschilletje zijn (verwaarloosbaar ofzo )[img]smileys/smiley36.gif[/img]
Maar zie echt geen verschil, dus als er wel een verschil is, zal het wel een klein verschilletje zijn (verwaarloosbaar ofzo )[img]smileys/smiley36.gif[/img]
- Denise
- Elite-lid
Minder
Lees meer
08 juli 2005 18:57 #8
door Denise
Beantwoord door Denise in topic Wie ziet 2 kleuren in het forum?
Nou, in dat klappen met het scherm zit wel de oplossing, impulsje.
Als je het scherm van je laptop naar achteren (dus verder open) klapt, dan wordt alles donkerder, nietwaar?
Doe het maar eens als je twee berichtjes op het scherm hebt. Dan zul je zien dat ze verschillend zijn.
't is miniem hoor, dat is zeker. Op mijn laptop zie ik het ook alleen als ik doe wat ik net zei. Laptops hebben nu eenmaal niet zulke mooie schermen (in het algemeen)
Als je het scherm van je laptop naar achteren (dus verder open) klapt, dan wordt alles donkerder, nietwaar?
Doe het maar eens als je twee berichtjes op het scherm hebt. Dan zul je zien dat ze verschillend zijn.
't is miniem hoor, dat is zeker. Op mijn laptop zie ik het ook alleen als ik doe wat ik net zei. Laptops hebben nu eenmaal niet zulke mooie schermen (in het algemeen)
- GJC
- Bezoeker
08 juli 2005 18:58 #9
door GJC
Het verschil is ook minimaal. Als je naar mijn voorgaande antwoord kijkt zie je net boven de balk met profile, search etc net een witte lijn lopen (horizontaal) en tussen mijn 'profiel' en het anwoord een verticale. Die is bij het volgende antwoord (van jou) nauwelijks te zien.
- GJC
- Bezoeker
08 juli 2005 19:00 #10
door GJC
Ahh, Edo zat er net tussen, maar daar zie je het dus weer duidelijker. Het is echt om en om.
Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden