- FANtv
- Forum
- Algemeen (over dit forum)
- Off topic
- woordenslang
woordenslang
- GER.S
- Bezoeker
01 aug 2005 17:46 #101
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GER.S
- Bezoeker
01 aug 2005 17:47 #102
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic woordenslang
hehe ik wacht effe hoor......... kep pijn inme buik van het lache
- amdusias
- Bezoeker
01 aug 2005 17:48 #103
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 17:48 #104
door GJC
Beantwoord door GJC in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigenwijs is
- Cor123
- Bezoeker
01 aug 2005 17:49 #105
door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs is datCor12338565.8260185185
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 17:50 #106
door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs is dat hij
- Cor123
- Bezoeker
01 aug 2005 17:50 #107
door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic woordenslang
misschien kunnen we alle vragen zo beantwoorden!
- amdusias
- Bezoeker
01 aug 2005 17:50 #108
door amdusias
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs is dat hij er
amdusias38565.8271643519
amdusias38565.8271643519
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 17:51 #109
door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs is dat hij er meteen
- amdusias
- Bezoeker
01 aug 2005 17:52 #110
door amdusias
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achtertelaten maar juist explosieven in de douchegoot van marnix die toch zo eigewijs is dat hij er meteen asenicum
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden