- FANtv
- Forum
- Algemeen (over dit forum)
- Off topic
- woordenslang
woordenslang
- impulsje
- Bezoeker
01 aug 2005 15:00 #51
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 15:02 #52
door GJC
Beantwoord door GJC in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms
- Thea-Schoofs-Waalen
- Bezoeker
01 aug 2005 15:04 #53
door Thea-Schoofs-Waalen
Beantwoord door Thea-Schoofs-Waalen in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de
Thea
Thea
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 15:06 #54
door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank
- impulsje
- Bezoeker
01 aug 2005 15:06 #55
door impulsje
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet
- GJC
- Bezoeker
01 aug 2005 15:09 #56
door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg
- impulsje
- Bezoeker
01 aug 2005 15:11 #57
door impulsje
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te
- amdusias
- Bezoeker
01 aug 2005 16:32 #58
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen
- Thea-Schoofs-Waalen
- Bezoeker
01 aug 2005 16:37 #59
door Thea-Schoofs-Waalen
Beantwoord door Thea-Schoofs-Waalen in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen
is
Thea
is
Thea
- amdusias
- Bezoeker
01 aug 2005 16:44 #60
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben
Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden