FANtv-nl-logo-mobile

woordenslang

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:13 #71 door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:13 #72 door GJC
Beantwoord door GJC in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoonGJC38565.8015740741

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:15 #73 door amdusias
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:18 #74 door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:20 #75 door amdusias
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om

• Cor123
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:22 #76 door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:23 #77 door GJC
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:23 #78 door GJC
Mhhm, zelfde gedachte [img]smileys/smiley36.gif[/img]

waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen

• Cor123
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:24 #79 door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic woordenslang
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 aug 2005 17:25 #80 door amdusias
waarom kan iets nou zo stom gaan aflopen terwijl wij niets weten omtrent kippen die zomaar door mijn benen hun eieren met verve proberen weg te moffelen zoals de oude mensen vroeger. Terwijl niemand hier enig idee heeft waar dit nou naar ruikt, omdat soms de stank niet weg te krijgen is ,hebben ze toch besloten niet ze te braden in afgewerkte frituurvet maar ze gewoon te flamberen ,om vervolgens geen kippenlijken achter

amdusias38565.8116203704

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden