vakantie
- GER.S
- Bezoeker
02 aug 2005 16:48 #11
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic vakantie
ha die amdusias; ik heb zelf ook getimmerd zoals je weet......dus ik wist het al.... maar de meeste volwassen timmerlieden gedragen zich als kleine kinderen zodra de uitvoerder weg is gaan ze van alles doen behalve wat ze zouden moeten.....dan wel wat gevraagd is aan ze......
en soms is het leuk maar meestal wordt je er moe van... om zelf te timmeren....
en soms is het leuk maar meestal wordt je er moe van... om zelf te timmeren....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- amdusias
- Bezoeker
- Thea-Schoofs-Waalen
- Bezoeker
02 aug 2005 18:09 #13
door Thea-Schoofs-Waalen
Beantwoord door Thea-Schoofs-Waalen in topic vakantie
Maar in de vakantie kun je wel lekker doorwerken of het moet zijn dat je partner je komt storen
Thea [img]smileys/smiley36.gif[/img] [img]smileys/smiley36.gif[/img]
Thea [img]smileys/smiley36.gif[/img] [img]smileys/smiley36.gif[/img]
- GER.S
- Bezoeker
02 aug 2005 18:16 #14
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic vakantie
Dat is dus altijd aan de hand; ben je lekker op het dak in de zon bezig; moet je naar huis toe omdat je moet eten.....ze belde daar nooit voor vorige week toen het regende...............
- Thea-Schoofs-Waalen
- Bezoeker
- GER.S
- Bezoeker
- amdusias
- Bezoeker
02 aug 2005 19:44 #17
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic vakantie
zo gaat het altijd in bouw , weer of geen weer , stug doorgaan... geloof dat er niet veel "klusser" zo stug door gaan..........
maar of het altijd wijsheid is?????....
zoals vorstvolet en regenvolet , dat is voor matteriaal en NIET voor het personeel... ja ger.. wees blij dat je uitvoerder bent[img]smileys/smiley17.gif[/img][img]smileys/smiley36.gif[/img]
maar of het altijd wijsheid is?????....
zoals vorstvolet en regenvolet , dat is voor matteriaal en NIET voor het personeel... ja ger.. wees blij dat je uitvoerder bent[img]smileys/smiley17.gif[/img][img]smileys/smiley36.gif[/img]
- Marnix
- Bezoeker
03 aug 2005 06:47 #18
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic vakantie
Klaag, klaag, klaag...... Het gras is altijd groener bij de buren [img]smileys/smiley2.gif[/img]
Dat vorstvolet voor het materiaal was dat wist ik eigenlijk niet eens, ik dacht echt dat hjet voor het personeel was......
Maareh, als ik op kantoor een bloedruk heb van weet ik veel hoe veel en het is pas 15:00 uur dan "moet" ik ook gewoon door tot het gaatje dus das (bijna dan) overal in ieder geval het zelfde [img]smileys/smiley36.gif[/img]
Dat vorstvolet voor het materiaal was dat wist ik eigenlijk niet eens, ik dacht echt dat hjet voor het personeel was......
Maareh, als ik op kantoor een bloedruk heb van weet ik veel hoe veel en het is pas 15:00 uur dan "moet" ik ook gewoon door tot het gaatje dus das (bijna dan) overal in ieder geval het zelfde [img]smileys/smiley36.gif[/img]
Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden