- FANtv
- Forum
- Algemeen (over dit forum)
- Off topic
- Open / Opgelost ?
Open / Opgelost ?
- Bob-the-builder
- Bezoeker
-
23 jan 2006 12:23 #11
door Bob-the-builder
Als je bedoelt of ik wel eens vragen krijg via PM, dan is het antwoord: ja, regelmatig.
Ze zijn wel (bijna) altijd klusgerelateerd......
Bob the builder38740.9236805556
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Open / Opgelost ?
Marnix schreef :
Krijgen jullie ook wel eens privé vragen?
Als je bedoelt of ik wel eens vragen krijg via PM, dan is het antwoord: ja, regelmatig.
Ze zijn wel (bijna) altijd klusgerelateerd......
Bob the builder38740.9236805556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Marnix
- Bezoeker
-
23 jan 2006 13:34 #12
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Open / Opgelost ?
Dat bedoelde ik......
Het zijn dan vaak vragen van mensen die nog nooit een vraag hier hebben gesteld maar dat direct via PB doen. Ik kan daar persoonlijk niet altijd wat mee.
Gewoon allerlei privé vragen (van alles en nog wat) van mede forummers die hier wat vaker komen heb ik verder geen moeite mee [img]smileys/smiley17.gif[/img]
Het zijn dan vaak vragen van mensen die nog nooit een vraag hier hebben gesteld maar dat direct via PB doen. Ik kan daar persoonlijk niet altijd wat mee.
Gewoon allerlei privé vragen (van alles en nog wat) van mede forummers die hier wat vaker komen heb ik verder geen moeite mee [img]smileys/smiley17.gif[/img]
- GJC
- Bezoeker
-
23 jan 2006 16:26 #13
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Open / Opgelost ?
Klusvragen via PM krijg ik niet zo vaak. Soms van een bekende, daar heb ik helemaal geen moeite mee.
Als ik van 'onbekenden' via die weg vragen krijg verwijs ik altijd naar het forum, waar ik dan overigens wel de nodige moeite doe snel te antwoorden.
Ik vraag ook weleens via PM iemand wat over een klus, misschien wel om me niet zo kwetsbaar op te stellen [img]smileys/smiley5.gif[/img]. En inderdaad, de persoonlijke zaken doe ik ook via PM. Dat kan ook eigenlijk niet anders natuurlijk doordat het ook dingen kunnen zijn die zelfs niet in het offtopic-deel thuishoren.
Overigens wil ik wel meteen van de gelegenheid gebruik maken om langs deze weg Marnix een fijne vakantie toe te wensen. Niet omdat er geen andere kanalen zijn, maar omdat hij het echt verdient heeft. Bovendien weet iedereen het dan en hoeft niet langs andere kanalen contact te zoeken. [img]smileys/smiley2.gif[/img]
Als ik van 'onbekenden' via die weg vragen krijg verwijs ik altijd naar het forum, waar ik dan overigens wel de nodige moeite doe snel te antwoorden.
Ik vraag ook weleens via PM iemand wat over een klus, misschien wel om me niet zo kwetsbaar op te stellen [img]smileys/smiley5.gif[/img]. En inderdaad, de persoonlijke zaken doe ik ook via PM. Dat kan ook eigenlijk niet anders natuurlijk doordat het ook dingen kunnen zijn die zelfs niet in het offtopic-deel thuishoren.
Overigens wil ik wel meteen van de gelegenheid gebruik maken om langs deze weg Marnix een fijne vakantie toe te wensen. Niet omdat er geen andere kanalen zijn, maar omdat hij het echt verdient heeft. Bovendien weet iedereen het dan en hoeft niet langs andere kanalen contact te zoeken. [img]smileys/smiley2.gif[/img]
- Marnix
- Bezoeker
-
24 jan 2006 07:01 #14
door Marnix
Bedankt GJ,
Over precies een week en een half uur land ik, als het volgens planning verloopt, op een lekker warm en zonnig vliegveld [img]smileys/smiley1.gif[/img]
Ik heb mijn ega moeten beloven dat ik op geen enkele wijze die twee weken contact ga leggen met welke server of website /webmail privé of werk of wat dan ook dus dat wordt nog spannend [img]smileys/smiley9.gif[/img]
Beantwoord door Marnix in topic Open / Opgelost ?
GJC schreef : Overigens wil ik wel meteen van de gelegenheid gebruik maken om langs deze weg Marnix een fijne vakantie toe te wensen. Niet omdat er geen andere kanalen zijn, maar omdat hij het echt verdient heeft. Bovendien weet iedereen het dan en hoeft niet langs andere kanalen contact te zoeken. [img]smileys/smiley2.gif[/img]
Bedankt GJ,
Over precies een week en een half uur land ik, als het volgens planning verloopt, op een lekker warm en zonnig vliegveld [img]smileys/smiley1.gif[/img]
Ik heb mijn ega moeten beloven dat ik op geen enkele wijze die twee weken contact ga leggen met welke server of website /webmail privé of werk of wat dan ook dus dat wordt nog spannend [img]smileys/smiley9.gif[/img]
- GJC
- Bezoeker
-
24 jan 2006 07:30 #15
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Open / Opgelost ?
Oeioei, dat wordt ontwenningsverschijnselen.
Sterkte dan maar in die zware tijden [img]smileys/smiley17.gif[/img]
Sterkte dan maar in die zware tijden [img]smileys/smiley17.gif[/img]
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden