- Ontvangen bedankjes 4
Escape
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
06 feb 2006 11:05 #1
door impulsje
Escape werd gestart door impulsje
Hoi hoi,
Vraag me wat af, kwam net een pop up van escape internet onderzoek naar sites. Komt dat van deze site af? Heb verder geen andere pagina's open staan.
Kon nl in dat hele gebeuren niks terug vinden voor welke site het was.
Vraag me wat af, kwam net een pop up van escape internet onderzoek naar sites. Komt dat van deze site af? Heb verder geen andere pagina's open staan.
Kon nl in dat hele gebeuren niks terug vinden voor welke site het was.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- BobRoss
- Bezoeker
-
06 feb 2006 11:16 #2
door BobRoss
Beantwoord door BobRoss in topic Escape
aangezien door de redactie in een eerder topic wel eens is gemeld dat ze geen gebruik maken van popups op het forum ben ik bang dat het ergens anders vandaan komt (zelf ook niet tegengekomen op het forum). maar met zekerheid kan ik het natuurlijk niet zeggen.
als je verder geen andere pagina's open had staan zou het wel eens spyware kunnen zijn die voor de onverwachte popup zorgt.
als je verder geen andere pagina's open had staan zou het wel eens spyware kunnen zijn die voor de onverwachte popup zorgt.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
-
06 feb 2006 11:24 #3
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Escape
Toen ik nog geen popup-blocker gebruikte, kreeg ik dat ding ook om de haverklap.
Terwijl het forum dan het enige was dat ik bezocht op internet, en ik na elk gebruik CCleaner, AdAware en Spybot draai.
Sinds de popup-blocker heb ik het niet meer gezien....
Terwijl het forum dan het enige was dat ik bezocht op internet, en ik na elk gebruik CCleaner, AdAware en Spybot draai.
Sinds de popup-blocker heb ik het niet meer gezien....
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
- Stephan
- Bezoeker
-
06 feb 2006 13:25 #5
door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Escape
Even een aanvulling van mijn kant: ik heb ooit gemeld dat wij geen popups doen, ik wist destijds ook niet beter. Het blijkt echter dat een bedrijf waarmee wij zaken doen (een 'bannerboer') deze popups vertoont.
Het gaat alléén om het genoemde onderzoek. Dit onderzoek wordt gedaan om meer inzicht te krijgen in de bezoekers van onze site. Aangezien dit in ons belang is (en het de enige popup is op onze site) hebben wij hier in toegestemd. Mede ook omdat de popup maximaal één keer per maand getoond wordt. Dit geld voor alle sites die meedoen aan dat onderzoek. Als je dus bij ons de banner hebt gekregen zou je die als het goed is een maand lang nergens meer moeten tegenkomen. En andersom.
Ik hoop dat alles zo weer duidelijk is.
Het gaat alléén om het genoemde onderzoek. Dit onderzoek wordt gedaan om meer inzicht te krijgen in de bezoekers van onze site. Aangezien dit in ons belang is (en het de enige popup is op onze site) hebben wij hier in toegestemd. Mede ook omdat de popup maximaal één keer per maand getoond wordt. Dit geld voor alle sites die meedoen aan dat onderzoek. Als je dus bij ons de banner hebt gekregen zou je die als het goed is een maand lang nergens meer moeten tegenkomen. En andersom.
Ik hoop dat alles zo weer duidelijk is.
- GJC
- Bezoeker
-
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
06 feb 2006 14:50 #7
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Escape
Ik heb hem wel eens vaker dan 1 keer in de maand gehad. Ligt er volgens mij ook aan of je je cookies wegmikt oid.. dus als je de cleaner/ad-aware oid draait krijg je hem volgens mij vaker. Zal er wel eens op letten als ik me niet verveel.
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
- broem
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
- M.Wetters