FANtv-nl-logo-mobile

toch pop-ups

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17 feb 2006 13:15 #1 door Anne-Marie
toch pop-ups werd gestart door Anne-Marie
Het is zo jammer he. Een redactie die beweerd dat er geen pop-ups worden gebruikt en vervolgens toegeven dat escape de enige uitzondering is. Krijg ik net toch een pop-up van www.fan.tv voor vliegreizen met iberia.. en ik wil helemaal niet vliegen met iberia[img]smileys/smiley4.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 feb 2006 13:35 #2 door GJC
Beantwoord door GJC in topic toch pop-ups
Pop-ups????????

Da's toch een soort snoepje, kan ik me vaag herinneren van vroeger [img]smileys/smiley4.gif[/img]

• BobRoss
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 feb 2006 22:19 #3 door BobRoss
Beantwoord door BobRoss in topic toch pop-ups
en ik neem aan dat je zeker weet dat die popups ook van fan.tv komen? (dat je geen andere pagina's open hebt staan zegt natuurlijk niet zo veel) [img]smileys/smiley1.gif[/img]

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18 feb 2006 05:27 #4 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic toch pop-ups
Flauw hoor dat jullie nu jullie moderator zijn gelijk de kant van fan.tv kiezen. Als ik hier op de site zit en er komt een klein nieuw scherm met als adres www.fan.tv/ ... en daar staat een aanbieding in van iberia.. mag jij mij een keer vertellen van welke andere site die dan gestuurd zou moeten zijn. Zoek het liever uit ook al is dat natuurlijk niet het werk van een moderator. (het mijne ook niet.. ik zet de boel wel weer dicht)

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 07:45 #5 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic toch pop-ups
Ik denk dat je de opmerkingen van GJC en BobRoss niet helemaal begrepen hebt.
De opmerking van GJC lijkt me een geintje, en de opmerking van BobRoss moet je lezen als een poging een verklaring voor het verschijnen van de pop-up te vinden.
Van kant kiezen is hier geen sprake.
Wij zijn zelf fervente forumbezoekers en hebben in het verleden ook al ons ongenoegen over de pop-ups laten blijken.
Er werd ons toen steeds verzekerd dat die niet van FAN afkomstig konden zijn.
Maar dat bleek foutieve informatie te zijn.
Gelukkig zijn er veel manieren om pop-ups op eenvoudige wijze tegen te houden, daarom adviseer ik je om daar gebruik van te maken.
En wat het uitzoeken betreft: wij doen zeer regelmatig suggesties aan de redactie, maar we zijn afhankelijk van hun goede wil.
Wij kunnen ze adviseren, maar ze zijn niet verplicht daar naar te luisteren.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 08:09 #6 door GJC
Beantwoord door GJC in topic toch pop-ups
Dat mijn opmerking een geintje was heeft Bob goed begrepen. Ik heb een bloedhekel aan die krengen en zal dan ook alles doen om ze niet te zien. Ik gebruik niet voor niets een andere browser dan de meesten hier.

Ik heb ook al vaker geventileerd dat je redelijk makkelijk van pop-ups af kunt komen, hoewel ik best snap dat ergens inkomsten gegenereerd moeten worden.

Zoals BtB al aangeeft valt er voor ons weinig uit te zoeken. Als ze van Fan komen kunnen wij daar echt niets tegen doen. Het is gewoon een commerciële aangelegenheid. Ik kies geen partij voor Fan, ik kies partij voor mezelf. Dat betekent gewoon dat ik gebruik maak van de technische hulpmiddelen die me ter beschikking staan en geen last heb van pop-ups of banners

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18 feb 2006 10:55 #7 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic toch pop-ups
Sorry jongens, maar als ik opmerk dat er een popup van fan.tv komt dan komt ie ook van fan.tv. Een opmerking dat het van een andere site zou kunnen komen komt op mij over als "weet je wel zeker waar je het over hebt". Dat GJC een geintje maakt heb ik ook wel begrepen. Maar ik plaats deze topic juist omdat de redactie elke keer beweert dat er geen popups gebruikt worden behalve de escape vraag. Door het af te doen als een geintje zwak je dit gelijk weer af. De redactie moet gewoon openlijk bekenen dat ze de popups gebruiken en voor meer dan alleen escape. Het maakt mij ook verder niet uit, ik zet de boel wel weer dicht, maar gebruiksvriendelijk is anders.

• H@NS
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 11:13 #8 door H@NS
Beantwoord door H@NS in topic toch pop-ups
Helemaal mee eens Klaas!! Beetje hypocriet vind ik dit. Bovendien zijn het ook nog eens vrij agressieve pop-ups die via cookies lopen. Al met al erg geraffineerd dus...

• BobRoss
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 11:16 #9 door BobRoss
Beantwoord door BobRoss in topic toch pop-ups

komt op mij over als "weet je wel zeker waar je het over hebt"

er staat toch ook: "... en ik neem aan dat je zeker weet.. " (oftewel, dat zal wel want je weet waar je over praat). [img]smileys/smiley24.gif[/img]

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 11:40 #10 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic toch pop-ups
Kan aan mij liggen hoor, maar heeft er in dat topic wat ik begon niet gestaan dat fan dat via een bannerboer doet? Misschien weten ze het zelf niet eens, of misschien ook wel. Maar kunnen ze er niks aan doen, of wel...

Elke keer die flauwe reactie van pop ups wat is het ook weer, is ook niet leuk meer. Kan me goed voorstellen dat je je er aan gaat ergeren als je ze wel ziet. Ik heb nooit last van pop ups, alleen een enkele keer hier op het forum. En ja die komen echt van het forum af. En ja ik blokker ze, dus geen idee welke aanbieding ik mis..

Wel raar dat er dan zoveel zijn die beweren er last van te hebben... en dat het dan niet zo zou zijn, misschien allemaal last van dezelfde spyware.. nou dat lijkt me sterk...

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden