FANtv-nl-logo-mobile

toch pop-ups

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18 feb 2006 14:00 #11 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic toch pop-ups

impulsje schreef : Kan aan mij liggen hoor, maar heeft er in dat topic wat ik begon niet gestaan dat fan dat via een bannerboer doet? Misschien weten ze het zelf niet eens, of misschien ook wel. Maar kunnen ze er niks aan doen, of wel...

Dan wil ik ook wel bannerboer worden. Eenmaal ingehuurd mag je dus alles doen met een site waarvoor je de banners verzorgt en is de eigenaar van de site er niet meer van.. dit is dus gewoon een kul smoes. Fan.tv is en blijft eindverantwoordelijk voor de hele site, als ze een bannerboer inschakelen en die stuurt ongevraagd popups kan fan.tv hem vertellen ermee op te houden. Maar zoals BtB ook al opmerkte: alles heeft te maken met geld en inkomsten genereren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 14:18 #12 door GJC
Beantwoord door GJC in topic toch pop-ups
Even samenvattend:

Ik twijfel geen moment dat ze van deze site komen. Ik zie het nut niet van bekennen dat ze van deze site komen. Wat weten we dan met z'n allen?

Hypocriet H@ns? Dan zul je toch zeker over Fan hebben? Geraffineerd, ja natuurlijk. Wij (ja, ook ik) doen alles om ze niet te zien terwijl daar waarschijnlijk juist de inkomsten vandaan komen.

Flauwe reactie Impulsje? Wat moet ik dan doen? Ik heb me ook tijden gestoord aan die dingen en heb mijn eigen maatregelen genomen. Er zal geen site zijn die op het vriendelijke verzoek van de gebruikers reclame's verwijderd.

Wat mij in het geheel stoort is dat de verwijten over reclame nu bij de verkeerden worden gelegd. De moderators moeten er wat aan doen. Nou vergeet het maar, dat kunnen we niet.
Diverse mensen hebben er al meermaals over geklaagd en alle keren is er door iedereen geprobeert suggesties aan te dragen om er van af te komen. Ook ik moet leven met om de haverklap reclame in films op tv.
Kom op mensen, leg je klacht neer bij Fan hoewel ik niet denk dat dat gaat helpen. Ook het forum moet ergens van betaald worden.
Op gerichte vragen over hoe je het kunt blokkeren is een zinnig antwoord te geven. Aan dit soort gehakketak hebben we niets.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 16:51 #13 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic toch pop-ups
Dat het niet gebruiksvriendelijk is ben ik helemaal met je eens KlaasG.
Gelukkig is er heel gemakkelijk iets aan te doen.
Daarnaast kun je bij degenen die verantwoordelijk zijn voor het forum (dat zijn niet je medeforumgebruikers) een klacht indienen.
Misschien dat het jou wel lukt......

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18 feb 2006 18:17 #14 door Anne-Marie

Bob the builder schreef : Dat het niet gebruiksvriendelijk is ben ik helemaal met je eens KlaasG.
Gelukkig is er heel gemakkelijk iets aan te doen.
Daarnaast kun je bij degenen die verantwoordelijk zijn voor het forum (dat zijn niet je medeforumgebruikers) een klacht indienen.
Misschien dat het jou wel lukt......

Ik klaag ook niet bij jou ik meld het in de Off Topic die daar volgens mij voor is. Bedoel je nu dat dit soort zaken hier niet meer gemeld mag worden?

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 19:16 #15 door Bob-the-builder
Beste Klaas, je begrijpt natuurlijk best dat mijn reactie ging over je opmerking dat wij (moderatoren) de kant van FAN zouden kiezen, en dat we in plaats daarvan beter konden uitzoeken waar de pop-ups vandaan komen.
Van kanten kiezen is geen sprake, wij zijn net als jij gebruikers van dit forum en kunnen er dus net zo min iets aan veranderen als jij.
Zolang het door de beugel kan, kun je melden wat je maar kwijt wilt.
Maar als je er liever geen reacties op krijgt, moet je dat er voortaan misschien even bij vermelden.
Laten we er verder over ophouden, morgen weer een nieuwe dag! [img]smileys/smiley4.gif[/img]

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18 feb 2006 19:23 #16 door Anne-Marie
Je gaat nu toch niet al slapen bob? [img]smileys/smiley4.gif[/img]

Van mij mag elke reactie van wie dan ook. Volgens mij had ik al aangegeven waarom ik het gevoel kreeg dat jullie de kant van fan.tv kiezen. Dit is verder duidelijk nu. jullie kunnen er ook niks aan doen en dat had ik ook niet gelijk verwacht.

Maar ja als ik hier niet mag klagen waar dan wel? Off topic gaat toch juist om dingen die je dwarszitten en waarop iedereen mag reageren. Daarom snapte ik jou reactie niet helemaal.

Maar goed morgen weer een nieuwe dag.. slaap lekker bob [img]smileys/smiley36.gif[/img]

ps misschien dat het trouwens meer in Over dit Forum thuis hoort.
KlaasG38766.9335069444

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 19:25 #17 door Bob-the-builder
Dank je Klaas. [img]smileys/smiley4.gif[/img]

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2006 19:38 #18 door GJC
Beantwoord door GJC in topic toch pop-ups
Natuurlijk mag je klagen Klaas. Ik voelde me alleen een beetje persoonlijk aangevallen. Als ik er wat aan kon doen deed ik het.

• H@NS
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 feb 2006 07:42 #19 door H@NS
Beantwoord door H@NS in topic toch pop-ups

GJC schreef : Hypocriet H@ns? Dan zul je toch zeker over Fan hebben?

Nee dan heb ik het over popups op je site zetten en ondertussen beweren dat dit niet gebeurt!
Dat jullie daar geen invloed op hebben snap ik ook wel, zonder de belangeloze inzet van moderatoren en -wellicht iets minder belangenloos- redactieleden etc. zou heel het forum niet eens bestaan. Voel je dus niet aangevallen!

En wat mij er aan stoort is dat mensen hier een onafhankelijk advies vragen maar dat alle reclame uitingen en de geraffineerde wijze van gerichte reclame (via tracking-cookies en die shit) dus alle onafhankelijkheid in twijfel trekken.

Het druist gewoon tegen mijn gevoel in en daar wordt ik pissed over!
Misschien moet ik er gewoon maar een tijdje mee stoppen.

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
19 feb 2006 08:34 #20 door Anne-Marie
Ik volg de popups, banners etc. nooit voorzover ze al door de blokkers heenkomen. Zie dus ook nooit die fijne reclames en wordt ook niet verleidt. cookies kan je ook regelmatig weggooien. Gewoon negeren dus en verder hier blijven komen H@ns.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden