- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- Algemeen (over dit forum)
- Off topic
- de negerzoen moet blijven!
de negerzoen moet blijven!
- P.D.
-
Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
27 mrt 2006 17:06 #1
door P.D.
de negerzoen moet blijven! werd gestart door P.D.
vind jij ook dat
de negerzoen moet blijven
?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
-
27 mrt 2006 17:15 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic de negerzoen moet blijven!
Hij blijft toch ook? Alleen de naam verandert.
- amdusias
- Bezoeker
-
27 mrt 2006 17:17 #3
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic de negerzoen moet blijven!
groot gelijk , zo heet zn ding nu 1maal... en als mensen er aanstoot aan hebben ..... ......tja.[img]smileys/smiley5.gif[/img]
er zijn echt wel belangerijker dingen om je druk over te maken.
er zijn echt wel belangerijker dingen om je druk over te maken.
- Cees-Schenkel
- Bezoeker
-
27 mrt 2006 18:42 #4
door Cees-Schenkel
Beantwoord door Cees-Schenkel in topic de negerzoen moet blijven!
oranje zoen, prinsen zoen, buis zoen...........
Cees
Cees
- M.Wetters
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 mrt 2006 21:00 #5
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic de negerzoen moet blijven!
Ben het met de stelling in principe eens, maar ik heb niet zo'n kleurtje, dus ik weet niet de betrokkenen hier ook echt aanstoot aan nemen. Lijkt me verfrissend om ook hun eigen standpunt hierin te kennen. Nu is het een beetje een "ach gut, we moeten ze nodig in bescherming nemen, de stakkertjes" achtige operatie.
Ik vind verder alvast dat de Jodekoek ook moet blijven (of heet dat tegenwoordig ook al Jodenkoek?).
Ik vind verder alvast dat de Jodekoek ook moet blijven (of heet dat tegenwoordig ook al Jodenkoek?).
An error has occurred. Hit any user to continue.
- BobRoss
- Bezoeker
-
27 mrt 2006 22:34 #6
door BobRoss
volgens Wikipedia over Jodekoeken is de naam voor de export wel aangepast [img]smileys/smiley36.gif[/img].
zijn er ook (neger)zoenen met witte chocola? en noemen we die dan ook kaaskopkus?
Beantwoord door BobRoss in topic de negerzoen moet blijven!
EdP schreef : Ik vind verder alvast dat de Jodekoek ook moet blijven (of heet dat tegenwoordig ook al Jodenkoek?).
volgens Wikipedia over Jodekoeken is de naam voor de export wel aangepast [img]smileys/smiley36.gif[/img].
zijn er ook (neger)zoenen met witte chocola? en noemen we die dan ook kaaskopkus?
- P.D.
-
Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 mrt 2006 02:26 #7
door P.D.
Beantwoord door P.D. in topic de negerzoen moet blijven!
Ik voel me toch ook niet beledigd door Haagse Hopjes.
Kunnen we negers niet gewoon een andere naam geven?
(surinaamse slachtoffers ofzo)
[img]smileys/smiley25.gif[/img]
Kunnen we negers niet gewoon een andere naam geven?
(surinaamse slachtoffers ofzo)
[img]smileys/smiley25.gif[/img]
- Marnix
- Bezoeker
-
28 mrt 2006 08:25 #8
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic de negerzoen moet blijven!
Volgens mij gewoon een "goede" marketing stunt van Buys. Zelfs negatieve aandacht is aandacht dus de meeste mensen zullen bij het zien van de bewuste lekkernij in de supermarkt eerder geneigd zijn het te kopen dan iets anders.
Als ik een oude afgeragde op opgetuigde 190 of 3-serie zie rijden dan noem ik dat gewoon een "turkenbak" net zo goed als een ordinaire en grote amerikaanse bak een "hoerensloep" of "pooierbak" wordt genoemd. Zo worden andere mensen weer "kakkers" of juist "Sjonies / Anita's" genoemd, maakt allemaal niet uit toch?
Als je bedenkt dat de gemiddelde puber uit de randstad die niet tot de catogerie negers behoort je gewoon begroet met "fawakka" en graag met een bijzonder accent spreekt (omdat dat nu eenmaal stoer en cool is op die leeftijd), waarom maken we ons dan eigenlijk druk om negerzoenen? De gemiddelde neger neemt overigens absoluut geen enkele aanstoot tot de naam negerzoenen als ik de media mag geloven.
Kortom, ik roep op tot een boycot van het nuttigen van die chemische en kunstmatige ongezonde fabriekstroep..........
Marnix38804.4356828704
Als ik een oude afgeragde op opgetuigde 190 of 3-serie zie rijden dan noem ik dat gewoon een "turkenbak" net zo goed als een ordinaire en grote amerikaanse bak een "hoerensloep" of "pooierbak" wordt genoemd. Zo worden andere mensen weer "kakkers" of juist "Sjonies / Anita's" genoemd, maakt allemaal niet uit toch?
Als je bedenkt dat de gemiddelde puber uit de randstad die niet tot de catogerie negers behoort je gewoon begroet met "fawakka" en graag met een bijzonder accent spreekt (omdat dat nu eenmaal stoer en cool is op die leeftijd), waarom maken we ons dan eigenlijk druk om negerzoenen? De gemiddelde neger neemt overigens absoluut geen enkele aanstoot tot de naam negerzoenen als ik de media mag geloven.
Kortom, ik roep op tot een boycot van het nuttigen van die chemische en kunstmatige ongezonde fabriekstroep..........
Marnix38804.4356828704
- GJC
- Bezoeker
-
28 mrt 2006 08:42 #9
door GJC
Beantwoord door GJC in topic de negerzoen moet blijven!
Niets tegen een leuke discussie en wat mij betreft hoeft ook niet alles even politiek correct, maar ik denk toch dat dit niet het juiste forum is voor dit soort discussies.
Voor je het weet vliegen de scheldwoorden en benamingen in het rond, waarbij de één iets beter kan relativeren dan de ander.
Slotje dus.
Voor je het weet vliegen de scheldwoorden en benamingen in het rond, waarbij de één iets beter kan relativeren dan de ander.
Slotje dus.
Tijd voor maken pagina: 0.179 seconden