FANtv-nl-logo-mobile

Veiligheid

• mlopez
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
15 sept 2007 14:56 #1 door mlopez
Veiligheid was gemaakt door mlopez
Het programma mag dan leuk zijn, maar de manier waarop Tom als een Popie Jopie rijdt is gewoon een drama. In de nieuwe Antara heeft hij een verhaal over veiligheid en heeft daarbij consequent 1 hand los van het stuur, met grote regelmaat 2 handen los om vooral zijn woorden met handgebaren kracht bij te zetten en tot overmaat van ramp .... geen gordel om. En wat leuk: een roll bar die het doet

Dit gedrag is dagelijks op de weg te zien, net als auto's die je (gelukkig niet dagelijks) total loss aantreft tegen één van de bomen die je op het soort weggetjes zo lekker dicht langs de weg aan treft.

Hoe is het in Go*'s naam mogelijk dat je bij dit soort programma's en al helemaal door iemand met zo'n achtergrond gewoon niet als automatisme die gordel draagt?

Ga lekker zo door, geef vooral dit voorbeeld, dan zagen wij de jongelui wel uit de wrakken en houden wij ook werk

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 okt 2007 18:56 #2 door arry
Beantwoord door arry in topic Veiligheid
Beste "naam niet genoemd in bericht",

Eeuuuhhh, stuur je ook alle bioscoop films, televisie films, televisie serie's en internet pagina's een mail waarop gedrag wordt vertoond dat volgens jou maatstaven niet goed is?

Er is nog een hoop te doen voor jou!

P.S. Er zit een knop op je afstandsbediening hoor, je hoeft niet te kijken!

Groeten van Harry en ik vind het wel een leuk programma, anders zou ik mijn tijd er niet aan verdoen, dan zou ik hem namelijk uitzetten... Ik hoef ook niet te kijken, maar mag het wel.

Meer
16 okt 2007 20:04 #3 door laura19
Beantwoord door laura19 in topic Veiligheid
Alle programmamakers ter werelde gaan veroordelen gaat inderdaad wel ver, maar ik kan de TS wel volgen dat wanneer je spreekt over veiligheid, dat het wel opvallend is dat de meest evidente "veiligheidsvoorschriften" met de voeten worden getreden. Zo creer je mogelijk een verkeerdelijk veiligheidsgevoel bij een aantal mensen. Ik steun de TS hier wel in.

Aut viam inveniam aut faciam

Meer
18 okt 2007 18:34 #4 door arry
Beantwoord door arry in topic Veiligheid
Ok, leuke stellingname, maar waarom mag Sylvester Stallone
die iemand volledig in elkaar trimt tot de dood bijna volgt wel op de
Nederlandse televisie en een programma als Autoxperience, Mythebusters of Gek
op wielen niet op de Nederlandse televisie, want,

"de kijker zou het gedrag kunnen copieren"

Beetje hypocriet vind je niet? [img]smileys/smiley36.gif

Meer
18 okt 2007 18:56 #5 door laura19
Beantwoord door laura19 in topic Veiligheid
Ten eerste is film fictie.
Ten tweede kan ik mij niet voorstellen dat een brandweerman die spreekt over brandveiligheid, zijn sigaret weg zou smijten in de droge heide, terwijl hij in beeld is.

Uiteraard telt voor alles dat gezond verstand altijd goed is, maar jammer genoeg beschikt de ene over een grotere portie dan de andere.

En wat film voor de rest betreft, zijn er wel degelijk mensen die het verschil tussen fictie en realiteit niet kunnen zien. Deze films verbieden kun je niet maken, maar geef toe dat het voorbeeld van de brandweerman toch ook niet kan.

Aut viam inveniam aut faciam

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 okt 2007 20:33 #6 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Veiligheid
MythBusters mag wel degelijk op de televisie.
Hoewel ze rare streken uithalen staat juist de veiligheid bij hun altijd voorop.
Zodra ze met explosieven e.d. in de weer gaan, worden er explosievenexperts en brandweermensen bij gehaald.
Verder dragen ze bij gevaarlijke proeven veiligheidsbrillen, oorkappen etc.
Dus juist een voorbeeld van hoe het wel moet......

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden