FANtv-nl-logo-mobile

hyundai XG

• levi007
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 sept 2004 15:32 #1 door levi007
hyundai XG werd gestart door levi007
Hey Tom en Tim

Zou het eens leuk vinden als jullie eens met de hyundai xg gaan rijden.

Mijn vader had er in jaar 2000 gekocht. Maar was in begin van het jaar door iemand inelkaar gereden dus hebben we die weg moeten doen. :( :( :( :(

Maar ik heb nog nooit iemand iets over de xg horen zeggen. Niemand kent hem!!!
Wij waren volgens me vader de eerst van Noord-Holland.

Maar zouden jullie eens eem test er mee willen doen??? *) *)

Met vriendelijke groet

Levi

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Snaaier
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 okt 2004 14:58 #2 door Snaaier
Beantwoord door Snaaier in topic hyundai XG
Volgens mij worden ze niet meer gemaakt toch? Ik denk niet dat ze een tweedehands auto gaan testen. Zit denk ik geen kijker op te wachten. Wel gave slee trouwens. Reed t een beetje?

• levi007
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 okt 2004 15:15 #3 door levi007
Beantwoord door levi007 in topic hyundai XG
Hij word nog wel gemaakt !

Alleen nu in de 3.5 liter versie en de 3.0 de 2.5 is weg.

Rijdt wel goed ik vond een nadeeltje dat veering beetje los was dus op hoge snelheden voele je dat.

Snelheid die gereden is met de auto was ongeveer 230 dus rijd dan eigenlijk wel lekker

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 nov 2004 06:42 #4 door Guests
Beantwoord door Guests in topic hyundai XG
Ben zelf in het bezit van een XG van 1999 met nu 85000 km op de teller. (ze mogen hem gebruiken voor een test) Wegligging is oke mits je niet te snel een bocht doorgaat. Verder een erg fijne reiswagen met alle opties. Een niet zo'n mooie afwerking is het plastic imitatie hout wat gebruikt is. Ik ben geen snelle rijder en de XG gebruikt gemiddeld 1 op 9 km. Zowel voor als achterin is voldoende ruimte en de zit is erg prettig. Er zijn verschillende testen geweest van de Hyundai XG en gemakkelijk te vinden via Google.
Succes Peter

• levi007
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 nov 2004 18:23 #5 door levi007
Beantwoord door levi007 in topic hyundai XG
Hey peter

We zijn het eens met je. Onze reed iets zuiniger ookal hadden we bijna altijd 180 op de telller ;) .
Maar het is wel een fijne auto als je niet let op de afwerking (die na een tijdje slijt) en de service van onze dealer en de enorme daling van de prijs.

Maar buiten dat als ze een goede prijs hadden geboden reden we nu de nieuwe xg. Maar een 30000 gulden (auto kosten een 100000 met wat extras) na een jaar geboden krijgt door je eigen dealer is het vertouwen weg.

Onze ex-xg mogen ze ook wel gebruiken die heeft nu een vriend van me vader die wilt hem vast wel lenen aan ze. Denk ik.

Levi

Tijd voor maken pagina: 0.154 seconden