- FANtv
- Forum
- AUTO
- Algemene Autopraat
- boek Tom Coronel
boek Tom Coronel
- Tycho
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
29 nov 2004 16:04 #1
door Tycho
boek Tom Coronel werd gestart door Tycho
Hallo auto ( sport ) liefhebbers,
Heeft iemand al het boek van Tom Coronel ( Autocoureur in 30 stappen ) in handen gekregen? Is het wat?
Heeft iemand al het boek van Tom Coronel ( Autocoureur in 30 stappen ) in handen gekregen? Is het wat?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Stephan
- Bezoeker
30 nov 2004 16:08 #2
door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic boek Tom Coronel
Ja, ik heb het gezien. Het is niet megadik, maar ziet er wel leuk uit. Denk best wel leuk om te lezen voor diegenen met interesse in Tom, de autosport en natuurlijk zij die dromen van een carriere als coureur.
- Bas-Robert
- Bezoeker
01 dec 2004 13:43 #3
door Bas-Robert
Beantwoord door Bas-Robert in topic boek Tom Coronel
Ik heb het niet gelezen, alleen doorgebladerd toen ik op Toms stand was op Speed & Design. Het is een boek van zeg maar stripboekformaat maar dan dikker en met een harde kaft. Wel met veel plaatjes en foto's, allemaal door Tom zelf geselecteerd.
Verder veel tips en anekdotes. Ik zou zeggen: loop eens naar de Bruna of AKO en see for yourself.
Verder veel tips en anekdotes. Ik zou zeggen: loop eens naar de Bruna of AKO en see for yourself.
- Guests
- Bezoeker
05 dec 2004 14:30 #4
door Guests
Beantwoord door Guests in topic boek Tom Coronel
Ja ook ik heb interesse voor het boek, hoopte het in mijn schoen te vinden vanmorgen.. Maar morgen toch maar naar Bruna..
- Idi-Jootje
- Bezoeker
15 dec 2004 14:02 #5
door Idi-Jootje
Beantwoord door Idi-Jootje in topic boek Tom Coronel
Je hoeft voor dat boek niet naar de Bruna. Je kunt het ook op Tom's website bestellen. www.tomcoronel.nl
Succes!
Succes!
Tijd voor maken pagina: 0.168 seconden