FANtv-nl-logo-mobile

Gaaf programma!

• Idi-Jootje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 jan 2005 07:05 #11 door Idi-Jootje
Beantwoord door Idi-Jootje in topic Gaaf programma!
Tim en Tom Coronel, Dillon Koster, Christiaan Frankenhout, Gaby Uljee, Paulien Zwart, Familie Sanders (verre bekende), Paul Meijer, Jaap van Lagen (verre bekende), Ivo Berger (verre bekende), Marc Koster (verre bekende)...

Wie ken jij allemaal?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 jan 2005 11:55 #12 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Gaaf programma!
Haha das alles? ;) (genoeg hoor)
Bertus Sanders is een vriend van school. Verder ken ik eigelijk niemand echt goed.
M'n pa (Jan sr.) rijdt Dutch Supercar Challenge, Winterendurance en ZAC in BMW 328 E36 of Porsche GT3.
Ik wil ZAC gaan rijden in BMW 325 E30.

Maar ik vroeg me eigelijk af hoe jij er dan bij betrokken was, misschien dat je pa of broer ook rijdt ofzo..
(dat bedoelde ik met bekende..)

Gr, Jan.

• Idi-Jootje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jan 2005 13:37 #13 door Idi-Jootje
Beantwoord door Idi-Jootje in topic Gaaf programma!
Hey Jan,

Nee, mijn vader en broer racen niet. Ze keken vroeger wel altijd naar Formule 1 op zondag... Heel toevallig kwam ik tijdens mijn studie journalistiek in contact met Dillon Koster (interview) en een vriendin van mij is nichtje van Gaby Uljee. Zo kwam ik aan mijn bijbaantje bij Coronel in Huizen en zelf ben ik actief geworden in de kartsport (wat door gebrek aan sponsoren helaas dit jaar niet veel wordt)... Voor een aantal freelance werkzaamheden kwam ik vaak op het circuit tijdens de races.
Aangezien het wereldje klein is, heb ik een hele hoop mensen leren kennen...

Het is wel heel beknopt en van de hak op de tak, maar je begrijpt het vast wel als lid van een 'racefamilie'...;-)

Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden