- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- AUTO
- Algemene Autopraat
- Voorbeeldgedrag (2)
Voorbeeldgedrag (2)
- karin99
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
1. geen gordel om
2. invoegen over een doorgetrokken streep
3. over de vluchtstrook passeren
Alles werd gefilmd vanuit een auto die voor de Hyundai reed. Feit 2 & 3 waren dus ook van toepassing. Iets voor blik op de weg!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- M.Wetters
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 0
An error has occurred. Hit any user to continue.
- bata
- Nieuw lid
- Ontvangen bedankjes 0
nissan x-trail 2.5 sport en nissan cherry 1.3 trend
- Harpoo
- Junior Lid
- Ontvangen bedankjes 0
EdP schreef : Trouwens, zelfs Leo de Haas heeft zich wel eens op film laten betrappen op het wegrijden zonder gordel. [img]smileys/smiley14.gif[/img]
Lekker belangrijk. Ik vindt het verplichten van de gordel zo'n flutregel. Als zo'n De Haas zichzelf dood wil rijden, laat hem dan toch lekker. Je hieft toch geen (belasting)tijd en (belasting)geld te steken in het controleren daarvan.
Ik draag altijd een gordel. En ik adviseer iedereen dat ook te doen. Maar als je dat niet wilt, dan mag je dat toch zelf weten. Als je jezelf dan dood rijdt of kwijlend in een rolstoel terecht komt, is dat je eigen keuze.
- ronwoering
- Nieuw lid
- Ontvangen bedankjes 0
Hoe lang accepteert de maatschappij nog dat zij opdraait voor de onkunde/stommiteit van andere weggebruikers? Ik kan mijn geld wel beter besteden...
- GJC
- Bezoeker
Ik kan begrijpen dat iemand dat zelf moet beslissen, maar wie draait op voor alle (maatschappelijke) kosten als zo'n figuur in een rolstoel terecht komt? Rij je dan dood. Vervelend, maar eigen schuld.GJC38633.916875
- levi007
- Bezoeker
Omdat het tim en/of tom coronel is wordt er meteen kritiek opgegeven. Dus jullie hebben altijd de gordel om? Rijden nooit 121 op de snelweg?
Die mensen zijn Coureurs, hun denken niet echt aan snelheid. Maar als er een selectieve groep veilige rijders zijn, dan zijn het wel autocoureurs. Hun reactievermogen is 30 keer sneller. Hun rijden auto's (dure sportieve) die 50 meter meer remmen in een 2 sec.
En als ze dan iets kapot rijden of gewond is het hun probleem, maar ik vind het jammer. Maar ga dit soort topics niet op hun site plaatsen, ga maar een eigen site maken, zoiets als www..wijhebbennikstedoenendoenzelfallesgoedendaaromkrakenwij timentomcoronelaf.nl
- M.Wetters
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Correctie: dit topic gaat over de voorbeeldfunctie die uitgaat van een bekende coureur en tv-persoonlijkheid.levi007 schreef : Dit topic gaat ook nergens over.
Ja en wel eens.levi007 schreef : Dus jullie hebben altijd de gordel om? Rijden nooit 121 op de snelweg?
Dat lijkt me niet, juist dit soort coureurs is zich veel bewuster van hun wagen en wat ze ermee doen. Zullen we wedden dat ze NOOIT zonder hun vierpuntsgordel om in een bolide rondracen?levi007 schreef : Die mensen zijn Coureurs, hun denken niet echt aan snelheid.
EdP38633.8485185185
An error has occurred. Hit any user to continue.
- GJC
- Bezoeker
Levi schreef : Dit topic gaat ook nergens over.
Omdat het tim en/of tom coronel is wordt er meteen kritiek opgegeven. Dus jullie hebben altijd de gordel om? Rijden nooit 121 op de snelweg?
Die mensen zijn Coureurs, hun denken niet echt aan snelheid. Maar als er een selectieve groep veilige rijders zijn, dan zijn het wel autocoureurs. Hun reactievermogen is 30 keer sneller. Hun rijden auto's (dure sportieve) die 50 meter meer remmen in een 2 sec.
En als ze dan iets kapot rijden of gewond is het hun probleem, maar ik vind het jammer. Maar ga dit soort topics niet op hun site plaatsen, ga maar een eigen site maken, zoiets als www..wijhebbennikstedoenendoenzelfallesgoedendaaromkrakenwij timentomcoronelaf.nl
Ik begrijp niet helemaal waarom je je persoonlijk aangevallen voelt. Ik ben het in elk geval volledig met EdP eens en verder heb ik geen van de heren Tim of Tom aangevallen. Ik heb niets met ze en ook niets tegen ze.
Ik geef gewoon mijn mening en daar blijf ik bij. Of wie dan ook een auto aan barrels rijdt moet ieder voor zich weten. En als iemand een al dan niet gesponsorde dure auto aan barrels rijdt maakt me ook niet uit.
Mijn mening is gewoon dat je beter je gordel om kunt hebben. Met zo'n figuur bedoel ik iemand die zijn gordel niet om doet en niets anders.GJC38633.9246527778
- levi007
- Bezoeker
EdP schreef :
Correctie: dit topic gaat over de voorbeeldfunctie die uitgaat van een bekende coureur en tv-persoonlijkheid.levi007 schreef : Dit topic gaat ook nergens over.
Correctie: Het mensen afkraken op hun autosite.
Dat lijkt me niet, juist dit soort coureurs is zich veel bewuster van hun wagen en wat ze ermee doen. Zullen we wedden dat ze NOOIT zonder hun vierpuntsgordel om in een bolide rondracen?levi007 schreef : Die mensen zijn Coureurs, hun denken niet echt aan snelheid.
Correctie: Met snelheid bedoel ik op snelweg, moet je ook de rest van de alinea lezen. En over bewuster zijn van hun wagen Tommie coronel heeft met zijn bmw 5 serie touring, 2 keer zijn motor opgeblazen. Dat noem ik niet echt bewust