FANtv-nl-logo-mobile

Voorbeeldgedrag (2)

• levi007
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2005 07:33 #11 door levi007
Beantwoord door levi007 in topic Voorbeeldgedrag (2)

GJC schreef :

Levi schreef : Dit topic gaat ook nergens over.

Omdat het tim en/of tom coronel is wordt er meteen kritiek opgegeven. Dus jullie hebben altijd de gordel om? Rijden nooit 121 op de snelweg?

Die mensen zijn Coureurs, hun denken niet echt aan snelheid. Maar als er een selectieve groep veilige rijders zijn, dan zijn het wel autocoureurs. Hun reactievermogen is 30 keer sneller. Hun rijden auto's (dure sportieve) die 50 meter meer remmen in een 2 sec.

En als ze dan iets kapot rijden of gewond is het hun probleem, maar ik vind het jammer. Maar ga dit soort topics niet op hun site plaatsen, ga maar een eigen site maken, zoiets als www..wijhebbennikstedoenendoenzelfallesgoedendaaromkrakenwij timentomcoronelaf.nl

Ik begrijp niet helemaal waarom je je persoonlijk aangevallen voelt. Ik ben het in elk geval volledig met EdP eens en verder heb ik geen van de heren Tim of Tom aangevallen. Ik heb niets met ze en ook niets tegen ze.

Ik geef gewoon mijn mening en daar blijf ik bij. Of wie dan ook een auto aan barrels rijdt moet ieder voor zich weten. En als iemand een al dan niet gesponsorde dure auto aan barrels rijdt maakt me ook niet uit.
Mijn mening is gewoon dat je beter je gordel om kunt hebben. Met zo'n figuur bedoel ik iemand die zijn gordel niet om doet en niets anders.

Wat doe ik dan? Dit is mijn mening. En denk je nou echt dat tim of tom hiervoor tijd heeft? Toen ik met tom zat te praten praten hij met 5 andere. telefoon ging af en pakte zijn racespullen in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2005 09:16 #12 door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Voorbeeldgedrag (2)

what ever man....

• levi007
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2005 16:27 #13 door levi007
nu weet je zeker niks meer, [img]smileys/smiley36.gif[/img]

Lees meer
09 okt 2005 17:05 #14 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Voorbeeldgedrag (2)
Nee, wij zijn zo onder de indruk van het feit dat jij met een BN'er hebt zitten praten dat we niks meer durven antwoorden, jij bent nu immers Iemand Die Het Weten Kan. Daar kunnen wij gewone mensen toch niks tegenin brengen.EdP38634.7963425926

An error has occurred. Hit any user to continue.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2005 17:14 #15 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Voorbeeldgedrag (2)

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2005 17:42 #16 door amdusias

• levi007
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 okt 2005 10:28 #17 door levi007
jullie kunnen niet eens serieus een disscusie houden, losers[img]smileys/smiley36.gif[/img]

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 okt 2005 14:22 #18 door amdusias
jah.... nee , nu heb je ons door..... verdikke... wij zijn losers.. gho.. scherp gezien hoor.. petje af voor je scherp zinnigheid [img]smileys/smiley32.gif[/img] (cynische ondertoon)

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 okt 2005 14:56 #19 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Voorbeeldgedrag (2)
Wat is de discussie dan [img]smileys/smiley5.gif[/img]. Volgens mij is discussie iets van het uitwisselen van meningen en hoeft niemand zich aangevallen te voelen. Je hoeft het ook niet eens te worden, maar je moet zeker geen uitspraken uit z'n verband trekken.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 okt 2005 15:47 #20 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Voorbeeldgedrag (2)
Jammer zeg dat ik te laat ben om mee te doen [img]smileys/smiley4.gif[/img]

Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden