- Ontvangen bedankjes 0
auto
- Linkerhandje
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Marnix
- Bezoeker
- Marnix
- Bezoeker
10 nov 2005 07:29 #3
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic auto
Is overigens niet goed voor het milieu dus die traject controles kunnen misschien nog wel eens opgeheven worden omdat de dieselmotoren op die manier eigenlijk de minder uitstoot van benzinemoteren weer compenseren....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Linkerhandje
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
- GJC
- Bezoeker
10 nov 2005 13:04 #5
door GJC
Beantwoord door GJC in topic auto
Ik ben zeker geen monteur of autokenner, maar mij lijkt het geen kwaad te kunnen. Wel zal het afhangen van de belasting. Veel belading of heuveltje op, of een vlakke weg.
Ik ben weleens met een Ford Transit die duidelijk ons vlakke Nederland gewend was naar de Ardennen geweest. In het begin moest ik zelfs soms op de snelweg in zijn twee naar boven. Na een paar dagen ging het al een stuk beter.
Volgens mij is het wel een kwestie van naar je motor 'luisteren', je merkt het snel als hij wordt afgeknepen.
Ik ben weleens met een Ford Transit die duidelijk ons vlakke Nederland gewend was naar de Ardennen geweest. In het begin moest ik zelfs soms op de snelweg in zijn twee naar boven. Na een paar dagen ging het al een stuk beter.
Volgens mij is het wel een kwestie van naar je motor 'luisteren', je merkt het snel als hij wordt afgeknepen.
- Harpoo
- Junior Lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 nov 2005 21:02 #6
door Harpoo
Beantwoord door Harpoo in topic auto
Onderstaande tekst komt van de Milieu Centraal website (gaat om laatste stuk, wat ik heb rood gemaakt)
Als ik het zo lees gaat de mileu-regel voor diesels in mindere mate op. Ze doen er echter geen duidelijke uitspraak over
'Het Nieuwe Rijden' doet u als volgt: