FANtv-nl-logo-mobile

auto kopen

• marianne
  • marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
04 dec 2005 08:09 #1 door marianne
auto kopen werd gestart door marianne
Ik ben van plan om een andere wagen te kopen wanneer is het een goede en voordelige tijd om dit te doen?

Jan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• marcel-van-der-laan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 dec 2005 08:34 #2 door marcel-van-der-laan
Beantwoord door marcel-van-der-laan in topic auto kopen
Tja dat is moeilijk te zeggen,het is voor de meeste autobedrijven een slecht jaar geweest.Ik werk bij een mercedes garage in amsterdam en daar is het al een geruime tijd armoe troef.Wij hebben volgend weekend een occasionshow en daar proberen ze dan van de oude meuk af te komen met name de a klasse.Die worden dan wat scherper afgeprijsd en dan word de klant een soort lease constructie aangeboden.Zes jaar lang betaald de klant dan een x bedrag per maand en in dat pakket zit dan ook nog onderhoud en verzekering.Als ik jou was zou ik de lokale krant in de gaten houden of ga eens praten bij diverse auto bedrijven.Rond deze tijd en in ieder geval voor het eind van het jaar zijn er nog wel eens autobedrijven die strooien met aanbiedingen o.i.d.Succes met het inruilen van je volvo 440 want dat is toch de bedoeling?

• marianne
  • marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
04 dec 2005 09:09 #3 door marianne
Beantwoord door marianne in topic auto kopen
Ja dat is de bedoeling,scherp opgemerkt trouwens,ik moet de 440 eerst laten maken en dan nog een paar maanden doorrijden en voor de apk inruilen is het niet zo dat (bijvoorbeeld) een Mercedes in December 2005 in Januari 2006 afgeprijsd wordt?

Jan

• marcel-van-der-laan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 dec 2005 11:03 #4 door marcel-van-der-laan
Beantwoord door marcel-van-der-laan in topic auto kopen
Nee,zo als ik al had aangegeven gaat het dus om gebruikte a klasses van 2 a 3 jaar oud.En omdat we er nogal veel van in de showroom hebben staan is deze actie bedacht.Het geldt ook voor de c klasse.

Lees meer
02 jan 2009 10:54 #5 door JohanJ
Beantwoord door JohanJ in topic auto kopen
Dit onderwerp is met de huidige kredietcrisis weer helemaal actueel.... Iemand nog tips?

All good things come twice, all bad things triple.

Tijd voor maken pagina: 1.106 seconden

© FANtv.nl