FANtv-nl-logo-mobile

Benzineprijs en de United Consumers tankpas

• Redactie-DDR
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2007 13:54 #1 door Redactie-DDR
Benzineprijs en de United Consumers tankpas werd gestart door Redactie-DDR
Nederland kent nog steeds (onnodig) hoge brandstofprijzen. Toch is de benzineprijs inmiddels gedaald naar een prijs per liter die begin 2006 niet meer zo laag geweest

Zie www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=17875

Wat vind jij van de huidige benzineprijs, en heb jij ervaring met de benzinekortingspas van UnitedConsumers?

Redactie DDR2007-01-26 17:01:49

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2007 19:03 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Benzineprijs en de United Consumers tankpas
Heb ooit eens zo'n pasje aangevraagd, en vast nog wel ergens liggen. Maar nooit gebruikt. Ben wel nieuwsgierig naar de ervaringen. Scheelt het echt?

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 11:05 #3 door Guests
ik vindt het schande waarom zo duur is niet goed voor ons land ze zij bang voor die grote wereld staten daargaat nederland naar toe

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 11:16 #4 door Guests
Ik tank al een aantal jaren met deze pas en heb er het afgelopenjaar mijn vakantie van betaald.
Ik rij echter wel 60.000 per jaar
Het is een leuk spaarpotje

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 11:25 #5 door Guests
Wat gebeurd er met onze belastingcenten??. Als het gebruikt zou worden voor wegen aanleg zou dat tenminste nog terug komen bij de automobilist. Maar ik denk dat de opbrengst naar iets anders gaat.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 11:44 #6 door Guests
Ik maak nu bijna een half jaar gebruik van deze tankkaart, bij elkaar heb ik toch zo'n 70 euro gespaard nu. In mijn regio zitten ruim 10 tankstations die de tankkaart accepteren (zelfs eentje die al 10 cent korting geeft), dus ik kan makkelijk terecht met de kaart.

Waar ik wel van schrik is het verhaal over de belasting! Van de 68% die per liter naar de overheid gaat, zouden toch meer files opgelost kunnen worden denk ik zo...

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 15:24 #7 door Guests
Ik vind het niet normaal,dat wij zoveel voor de bezine moeten betalen.Alleen maar om de staatkas tespekken.
En waar is dat kwartje van kok,hebben wij nog steeds niets van gezien.
gr niels

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 19:15 #8 door Guests
In Spanje klaagt men steen en been over de hoogte van de brandstofprijs terwijl die dubbeltjes lager is dan hier.
De brandstofprijs in Luxemburg is zoals die zou moeten zijn en die is echt niet gesubsidieerd.
Hoe verenigd is Europa nou?

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 21:03 #9 door Guests
Dat was de truc; fiscalisering van brandstof; fiscalisering van zkv; fiscalisering van energie enz. Nederlanders mopperen op de prijzen, terwijl deze prijzen voor het grootste deel bestaan ut fiscale componenten; bedankt Zalm; ontrouwe liberaal.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2007 21:21 #10 door Guests
Ik vind het niet te verwoorden dat een regering die zichzelf sociaal vind en weet dat de burger afhankelijk is van de auto en dus ook van de benzine op zo een grote schaal misbruik maakt van hun positie en macht om de arme bevolking uit te melken met zulke hoge accijnzen en btw erbovenop.
Hadden ze een alternief uit hun mond voor de slechte openbaarvervoer dan zou het nog kunnen, maar schandelijk dat ook die er niet is en het verdiende geld uit de autogebruik nieteens ten goede komt aan de auto infrastructuur. Kom op regering met snellere extra banen voor de belangrijkste wegenverschuil je zelf niet achter regelgeving en milieu motieven, want dat is ook door jullie zelf bedacht om hele processen te stagneren. Ik kan me niet voorstellen hoe er vergunningen zijn verleend voor de bouw van gebouwen langs de A4 ter hoogte van Leiderdorp en straks komen ze met klachten over geluidproblen.
Is de ambtenarij zo dom geworden om te zien dat de stukken land zo dicht langs de snelweg gevaar kan opleveren voor de automobilist, overzicht, want bij de eerstvolgende storm waaien er zeker wel platen of ander bouwmateriaal op de snelweg, waardoor die weer afgesloten zal zijn voor het verkeer met alle financieel economische verliezen.
Bedankt

Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden