FANtv-nl-logo-mobile

Citroën C-Crosser

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 apr 2007 20:22 #11 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Citroën C-Crosser
Mooie kar, maar wel zwak gemotoriseerd, ik heb zelf in een Mitsubishi gereden met een 2 liter dieselmotor (van VW) van 163 pk dus ik snap niet wat hier mis is. Deze auto is toch gebaseerd op Mits. techniek?

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 mei 2007 19:43 #12 door Guests
Ben geen voorstanders van SUF(V) modellen. Meestal vergeten de constructeurs waarvoor een auto dient, laat staan dat ze aan het milieu denken. Zover ik kan lezen is dat nu anders en is er degelijk nagedacht over milieu en voetgangers.

Dat hij lijkt op mitsubitsi en peugeot is niet vreemd, hij is gesamelijk ontwikkelt. Zwak gemotoriseerd? Ik vind de 153pk voldoende en zeker een top van 200 km/u en 0-100 in geen 10 sec is niet slecht. Ok het is geen BMW of VW met een 12 cil 5l en bijna 600 pk, totaal onzinnig toch!

Prijs ik heb op internet een prijs gelezen in België van rond €30000

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2007 12:48 #13 door Guests
Ik heb hem gekocht. In november wordt ie afgeleverd. Gelijk de duurste genomen natuurlijk met in de lederen voorstoelen ingebouwde "reetburner".
Heb ook nog proefgereden in de Outlander met de 2.0d motor, maar die was gelijk kansloos. Wat een heerlijke motor is die 2.2. Echt een plaatje. Het navigatie/audio systeem is perfect, kan ook video's afspelen.
Kortom een klasbak.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 nov 2007 18:06 #14 door Guests
he citrofan, ik wil de benzine 2.4 kopen met navigatie en ik wil eigenlijk ook wel dat speakersysteem maar dan zit ik op bijn 50000 euro, maar wel een geweldige auto. maar ik twijfel nog tussen de peugeot 4007 en de c crosser

Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden