- FANtv
- Forum
- AUTO
- Algemene Autopraat
- Daf 55 (klassieker)
Daf 55 (klassieker)
- Bob-the-builder
- Bezoeker
01 juni 2007 12:40 #21
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Daf 55 (klassieker)
Je hoeft dat helemaal niet te tolereren hoor!
Mijn tenen krommen ook van zulke opmerkingen, maar daarom luister ik ook niet naar jongens als Tim en Tom.
Hoef ik me ook niet te ergeren.
Maar nogmaals, maak je ongenoegen kenbaar bij degene die het artikel heeft geschreven.
Dat blad heeft waarschijnlijk wel de mogelijkheid van ingezonden brieven.
Het is namelijk maar de vraag of ze de onderwerpen hier op het forum lezen.
Mijn tenen krommen ook van zulke opmerkingen, maar daarom luister ik ook niet naar jongens als Tim en Tom.
Hoef ik me ook niet te ergeren.
Maar nogmaals, maak je ongenoegen kenbaar bij degene die het artikel heeft geschreven.
Dat blad heeft waarschijnlijk wel de mogelijkheid van ingezonden brieven.
Het is namelijk maar de vraag of ze de onderwerpen hier op het forum lezen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 12:45 #22
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Daf 55 (klassieker)
het artikel doet geloven dat Tim & Tom de Daf hebben getest.
Nou, mooi niet....Tim was alleen, en Tom maakt notabene een uitspraak in het blad over de vloerbedekking van de Daf, "waar je je hond nog niet op zou willen leggen"
Kijk, een grapje kan ik best waarderen, maar structureel afzeiken, en vervolgens je bek houden is passé!
Maargoed, bedankt voor je tip, zal de Panorama eens mailen!
Rob.
Nou, mooi niet....Tim was alleen, en Tom maakt notabene een uitspraak in het blad over de vloerbedekking van de Daf, "waar je je hond nog niet op zou willen leggen"
Kijk, een grapje kan ik best waarderen, maar structureel afzeiken, en vervolgens je bek houden is passé!
Maargoed, bedankt voor je tip, zal de Panorama eens mailen!
Rob.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
01 juni 2007 12:49 #23
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Daf 55 (klassieker)
Succes, en laat je de afloop weten?
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 13:16 #24
door Guests
Dat stuk met Tim is niet erg positief en als je net als ikzelf een daf bezit ben je daar blij mee en de reactie van de meeste nederlanders zijn zeer positief en een negatieve opmerking is niet leuk.
Ik ken de 55 die hier boven is afgedrukt en is een in nieuwstaat verkerende Daf 55, heeft zelfs meegedaan aan de televisieserie "het schaep met de vijf poten".
Ik bezit heb een Daf 46, een 2-cilinder, ziet er minder mooi uit maar een leuke auto en hobby. Afblijven van ons oerhollandse cultuurgoed
Website van mijn daf: home.wanadoo.nl/koniap
Heel veel foto's en filmpjes en restauratie verslag van mijn opgeknapte Daf!!
Ik ken de 55 die hier boven is afgedrukt en is een in nieuwstaat verkerende Daf 55, heeft zelfs meegedaan aan de televisieserie "het schaep met de vijf poten".
Ik bezit heb een Daf 46, een 2-cilinder, ziet er minder mooi uit maar een leuke auto en hobby. Afblijven van ons oerhollandse cultuurgoed
Website van mijn daf: home.wanadoo.nl/koniap
Heel veel foto's en filmpjes en restauratie verslag van mijn opgeknapte Daf!!
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 13:33 #25
door Guests
uiteraard, heb de Panorama ook aangeschreven met het volgende:
Geachte,
Met walging heb ik het artikel gelezen omtrent de DAF 55, MIJN DAF 55, die zogenaamd door de heren Coronel zijn getest.
Ik kan u melden dat uw artikel VOL met onwaarheden staan, en daar zijn notbene mijn foto's nog voor ge/mis/bruikt ook!
Heeft u daar toestemming voor gevraagd? Wat schuift dat?
Leuk hé, open deuren omtrent een imago van 40 jaar geleden intrappen, erg charmant!
Erg leuk blad, voor 2,50......een blad VOL onwaarheden omtrent prijzen van de auto's toen en nu, persoonlijke meningen, camera-specificaties....nee, echt een waardevol literaire aanvulling naast Story en Privé.
De heren Tim & Tom hebben wederom een KLASSE TEST in jullie SUPERBLAD neergezet, dat is duidelijk.
Morgen de kattebak maar weer eens verschonen.
Rob (met alle gegevens ernaast uiteraard)
Bob the builder schreef :
Succes, en laat je de afloop weten?
uiteraard, heb de Panorama ook aangeschreven met het volgende:
Geachte,
Met walging heb ik het artikel gelezen omtrent de DAF 55, MIJN DAF 55, die zogenaamd door de heren Coronel zijn getest.
Ik kan u melden dat uw artikel VOL met onwaarheden staan, en daar zijn notbene mijn foto's nog voor ge/mis/bruikt ook!
Heeft u daar toestemming voor gevraagd? Wat schuift dat?
Leuk hé, open deuren omtrent een imago van 40 jaar geleden intrappen, erg charmant!
Erg leuk blad, voor 2,50......een blad VOL onwaarheden omtrent prijzen van de auto's toen en nu, persoonlijke meningen, camera-specificaties....nee, echt een waardevol literaire aanvulling naast Story en Privé.
De heren Tim & Tom hebben wederom een KLASSE TEST in jullie SUPERBLAD neergezet, dat is duidelijk.
Morgen de kattebak maar weer eens verschonen.
Rob (met alle gegevens ernaast uiteraard)
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 16:47 #26
door Guests
Echte Hollandse nostalgie, dat is de Daf, zo ook de mooie goed onderhouden Daf 55 van Rob.
Om in die tijd ( jaren 60 ) zo'n mooi systeem als de variomaat aangedreven Daf uit te vinden is op zich al een vermelding waard.
In die tijd zaten de heren Tim en Tom nog in de pen of speelde met blokken en verder dan dat zullen ze nooit komen.
Een auto afkraken is zo makkelijk....om je zinnig uit te spreken heb je meer in je mars nodig..de heren moeten nog veel leren.
De Daf..wie hem kent waardeerd hem.
Rob hou de eer aan jezelf!
Om in die tijd ( jaren 60 ) zo'n mooi systeem als de variomaat aangedreven Daf uit te vinden is op zich al een vermelding waard.
In die tijd zaten de heren Tim en Tom nog in de pen of speelde met blokken en verder dan dat zullen ze nooit komen.
Een auto afkraken is zo makkelijk....om je zinnig uit te spreken heb je meer in je mars nodig..de heren moeten nog veel leren.
De Daf..wie hem kent waardeerd hem.
Rob hou de eer aan jezelf!
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 17:36 #27
door Guests
En met de opmerking van Yvon sluit ik mij geheel aan, Rob en alle andere Dafliefhebbers, bezitters, laat maar lullen, ze hebben er geen verstand van en laten wij maar blijven genieten van onze Daffen. Dit was mijn laatste woord hierover!!!
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 18:09 #28
door Guests
- Guests
- Bezoeker
01 juni 2007 20:31 #29
door Guests
- Guests
- Bezoeker
02 juni 2007 07:59 #30
door Guests
Ik vind het zonde dat een dergelijk over het paard getild persoon als Coronel zo laatdunkend over ons mobiel erfgoed praat, hij houdt meer van de Italiaanse paardenkrachten van die tijd, dan moet hij lekker in Italië gaan wonen en lopen zeiken.... moet je eens kijken hoe snel hij daar met dat gedrag op de verkeerde temperamentvolle pikkies trapt en ineens wel een hele rare (siciliaanse) stropdas draagt.
Tijd voor maken pagina: 3.445 seconden