- FANtv
- Forum
- AUTO
- Algemene Autopraat
- Daf 55 (klassieker)
Daf 55 (klassieker)
- GJC
- Bezoeker
02 juni 2007 19:16 #31
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Daf 55 (klassieker)
Ik ben even niet online geweest, maar Bob heeft prima uitgelegd wat ik bedoel.
Niemand hoeft zich aangevallen te voelen als hij een mooie oldtimer heeft waar toevallig een ander schamper over doet. Wees er trots op! Er zijn nieuwe auto's waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Het is een fraai stukje techniek waarop voortgeborduurd is en dat nu her en der gebruikt wordt. Duwband, trekband, panty's........ Kan niet schelen. Het principe van de overbrenging is nu wel het meest voorkomende in al die 'rotbrommertjes'.
Laat ze maar lachen.
Niemand hoeft zich aangevallen te voelen als hij een mooie oldtimer heeft waar toevallig een ander schamper over doet. Wees er trots op! Er zijn nieuwe auto's waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Het is een fraai stukje techniek waarop voortgeborduurd is en dat nu her en der gebruikt wordt. Duwband, trekband, panty's........ Kan niet schelen. Het principe van de overbrenging is nu wel het meest voorkomende in al die 'rotbrommertjes'.
Laat ze maar lachen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Bezoeker
04 juni 2007 20:17 #32
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Daf 55 (klassieker)
reactie panorama:
[face=Arial size=2>
[face=Arial size=2>
- GJC
- Bezoeker
05 juni 2007 12:51 #33
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Daf 55 (klassieker)
Mhhm, misschien ligt het aan mij maar ik vind er een lullig ondertoontje in zitten ondanks het 'politieke' antwoord.
Maar ik ga niet stoken natuurlijk.
Maar ik ga niet stoken natuurlijk.
- Guests
- Bezoeker
05 juni 2007 21:00 #34
door Guests
Ach, ik ben er klaar mee.
ik denk dat Panorama lezend Nederland zelf wel een oordeel kan vellen over een auto en dit niet laten afhangen van een omhoog gevallen skelter-racertje.
Getuige de duimen (die omhoog gaan overigens), als ik met de Daf op pad ben, is de Daf zeer geliefd in Nederland, en terecht!
het is klaar zo, dit item in Panorama zegt meer over de gebroeders, dan over de Daf.
Rob.
ik denk dat Panorama lezend Nederland zelf wel een oordeel kan vellen over een auto en dit niet laten afhangen van een omhoog gevallen skelter-racertje.
Getuige de duimen (die omhoog gaan overigens), als ik met de Daf op pad ben, is de Daf zeer geliefd in Nederland, en terecht!
het is klaar zo, dit item in Panorama zegt meer over de gebroeders, dan over de Daf.
Rob.
- Stephan
- Bezoeker
06 juni 2007 10:04 #35
door Stephan
Ik geef toe dat het nog niet erg duidelijk op de website vermeld wordt, maar de TOP50 is een overzicht van de best bekeken video's in de afgelopen twee maanden. De aantallen keren bekeken betreffen ook deze periode. Het is dus mogelijk / gebruikelijk dat deze aantallen op den duur afnemen.
Beantwoord door Stephan in topic Daf 55 (klassieker)
Rob schreef :
Wat ook erg raar is, is dat de aantallen bekeken keren van de video op internet opeens waren gezakt van 2300 naar 900!
Ik geef toe dat het nog niet erg duidelijk op de website vermeld wordt, maar de TOP50 is een overzicht van de best bekeken video's in de afgelopen twee maanden. De aantallen keren bekeken betreffen ook deze periode. Het is dus mogelijk / gebruikelijk dat deze aantallen op den duur afnemen.
- Guests
- Bezoeker
12 juni 2007 10:23 #36
door Guests
Daf 55,een apart gevoel! nooit gedacht dat ik er eentje zou aankopen,nu wil ik hem niet meer kwijt.
- Guests
- Bezoeker
01 aug 2007 14:29 #37
door Guests
Ik kocht nieuwe in 1971 het was een witte met dikke banden en velgen.
Het is nog steeds de beste auto die ooit heb gehad heb ook 44 en 66 marthon gehad heel handig als super snelle stationwagen. Iederen is zeker al lang vergeten dat bij stoplichten een Porsche jou achterlichten liet zien
Het is nog steeds de beste auto die ooit heb gehad heb ook 44 en 66 marthon gehad heel handig als super snelle stationwagen. Iederen is zeker al lang vergeten dat bij stoplichten een Porsche jou achterlichten liet zien
- Guests
- Bezoeker
22 jan 2008 15:36 #38
door Guests
Een kennis van ons heeft een 40 jaar oude daf(fodil) Twee jaar geleden goed door de A.P.K.gekomen.Ze is nu 80 jaar en rijdt niet meer in haar daf.Hij staat altijd in haar garage.Weet iemand wat ze er voor kan vragen?
Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden