FANtv-nl-logo-mobile

Renault Laguna (model 2007)

• Redactie-DDR
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 juni 2007 07:59 #1 door Redactie-DDR
Renault Laguna (model 2007) werd gestart door Redactie-DDR
Oktober 2007 staat de nieuwe Laguna bij de dealer. Renault heeft de foto's en details vrijgegeven.

Zie www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=19190

Wat vind jij van deze auto?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 juni 2007 18:24 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Renault Laguna (model 2007)
Wederom een strakke wagen van Renault

Helaas wat minder revolutionair als vorige modellen, maar heb begrepen dat ze in Frankrijk nu gaan voor wat meer degelijkheid.......

Denk dat ik maar een generatie Laguna overslaen even doorspaar voor deze nieuwe, als 'ie tenminste wat langer heel blijft.

Vindt 'm trouwens jammer genoeg wel wat van de C5 hebben, ja die van de concurrent, maar desalniettemin mooie auto.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 juni 2007 21:52 #3 door Guests
Ze gaan voor de top 3 qua veiligheid en betrouwbaarheid
mooi streven maar ik moet het nog zien
De afgelopen jaren hebben ze de kopers van deze probleembakken behoorlijk belazerd

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 juni 2007 16:03 #4 door Guests
Control C, Control V van de C5 en is er nou niet bepaald op vooruit gegaan qua look . Werk zelf bij een Toyota filiaal en de Renault Laguna is toch dé nummer 1 in de werkplaats voor reparaties. We proberen ze ook zo veel mogelijk te mijden bij de inruil.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2007 16:21 #5 door Guests
Wederom mooie auto!
Rijd alle jaren Renault en de betrouwbaarheid is enorm gestegen.
Volgens mij heeft Renault nog last van het oude imago.
Ondertussen de pioneer op veiligheid / comfort. Zoek maar eens een auto met dezelfde luxe van duitste makelaardij die is er niet!

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 juni 2007 19:00 #6 door Guests
Op het eerste zicht een kostprijs compromis dat zich probeert te verheffen tot het niveau van de concurrenten: A4, Mondeo and Mercedes C klas.
Echter zonder success...

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 juni 2007 11:33 #7 door Guests
Mooie auto!
Rijd nu jaren Renault en naar alle tevredenheid! Met de Renault die ik nu heb heb ik alleen problemen gehad met de elektrische ramen, welke gratis werden gerepareert!. Verder superluxe en natuurlijke superveilige auto's van Renault. Wel begrijpelijk dat duitse auto's zo degelijk zijn. Ze hebben ook totaal geen luxe! Of je betaald er heelveel voor.. kijk maar eens naar een Golf V. Standaard uitvoering is echt rete kaal. Koop maar eens een basis Renault deze is al bijna netzo luxe als een duurdere Golf V.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 juli 2007 19:01 #8 door Guests
Was de buitenkant maar net zo mooi als de binnenkant...

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 aug 2007 23:06 #9 door Guests
tja, het moet gezegd. Het heeft ballen om toe te geven dat je modellenlijn wat betrouwbaarheid te wensen over liet de laatste jaren. En ja ook petje af voor hun betrouwbaarheidsverbetering. Als je kijkt op de ADAC (duits) site naar betrouwbaarheid van renaults moet je toch toegeven dat ze niet zomaar een beetje maar met enorme sprongen vooruit zijn gegaan. Zelfs merken als audi, volkswagen en toyota worden nu ingehaald in de betrouwbaarheidstest. Was renault in 2001 de hekkensluiter wat betrouwbaarheid en pechstatistieken betreft, scoren ze over het jaar 2006 in de top. Het beloofd nog wat voor de toekomst. Maar ze zullen hard moeten werken om de publieke opinie hierover om te buigen. Feiten is 1 maar emotie is 2. Ik denk dat je nog veel van het merk uit frankrijk kan verwachten, concurrentie maak je borst maar nat.

• Guests
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 aug 2007 07:41 #10 door Guests
Je hebt soms misschien een beetje geluk nodig met een auto, echter.......
Ik heb alle generaties Laguna gereden vanaf 1994 tot nu. Iedere 3 jaar 180.000 km, nooit maar ook nooit heeft hij mij in de steek gelaten. Heb tussendoor nog de tweede generatie Scenic gereden, ook 3 jaar 180.000 km. Mijn huidige lease contract loopt nog tot 2009 van mijn huidige Laguna, maaaaar ik denk dat het mijn laatste is. Want ik vind het nieuwe model absoluut NIET mooi. De neus doet me denken aan de oude Renault 19, en de achterzijde lijkt gekopieerd van Peugeot en Citroen. het is misschien even wennen, maar vooralsnog is het niet wat ik mooi vind.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden