FANtv-nl-logo-mobile

Special Fireblade slechts 2 in NL!

• Moniek-Paniek
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
31 mei 2006 22:19 #1 door Moniek-Paniek
Special Fireblade slechts 2 in NL! werd gestart door Moniek-Paniek
Dit is 'm dan!!!

Een '93 Fireblade met een complete Bodykit van Innotech, alles carbon en Kevlar.
Innotechblade39018.4889583333

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19 okt 2006 10:18 #2 door veldmuis27
Beantwoord door veldmuis27 in topic Special Fireblade slechts 2 in NL!
mooi en heel speciaal

• Moniek-Paniek
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
20 okt 2006 19:36 #3 door Moniek-Paniek
Beantwoord door Moniek-Paniek in topic Special Fireblade slechts 2 in NL!
Thanks,

hij is zeker speciaal!!! en waarschijnlijk zal hij nog jaren bij mij wonen....

• willem.s
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 okt 2006 09:25 #4 door willem.s
Beantwoord door willem.s in topic Special Fireblade slechts 2 in NL!
is toch niet echt standaard zo.............

Wat heb je er aan gedaan?

• Moniek-Paniek
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
28 okt 2006 09:42 #5 door Moniek-Paniek
Beantwoord door Moniek-Paniek in topic Special Fireblade slechts 2 in NL!
Hi Willem,

Is niet echt standaard nee.....

Is een '93 Fireblade, originele kuipwerk heb ik vervangen voor een volledige bodykit van de tsjechische tuner "Innotech".

Subframe is komen te vervallen en daar is een carbon/kevlar monococque (zelfdragend) tank-zitcombi voor in de plaats gekomen, scheelt een paar kilo.

Originele uitlaat is vervangen voor carbon exemplaar en is tevens de lucht ingebracht, verder voor- en achter spatbord vervangen voor carbon exemplaren. Aangezien ik niet in bezit was van de orginele lampen welke bij deze set horen heb ik dit moeten aanpassen. Achter licht is vervangen voor een exemplaar welke eigenlijk voor een "buxy" scooter bedoeld is, de lamp is voorzien van helder glas populair gezegd "lexus-style". Tevens in de randen van de lamp blauw neon. De voorkant is voorzien van twee "auto" verstralers 2x 55w en blauwe LED stadsverlichting.

Wielen waren in de loop der jaren een beetje lelijk geworden en heb deze laten stralen en poedercoaten in een soort antraciet metalic kleur welke het meest overeenkwam met de carbon kleur. Hierna zelf rim-striping aangebracht en nieuwe volledig zwevende schijven van "spiegler" geplaatst.

Ook zoveel mogelijk bouten en moeren vervangen voor RVS exemplaren. Nadat alles strak gemaakt was de hele set laten spuiten in blauw metalic, de carbon delen zijn alleen van blanke lak voorzien, mag je naar mij idee best aan iedereen laten zien dat het carbon is....

Als laatste stickers laten maken in zilver metalic en er op geplakt.

Verder zit er nog een tailriser op welke de achter kant nog een extra ca. 4-5 cm omhoog brengt. Enige wens nu is een andere achterveer omdat deze niet zo mooi meer is. Heb hem al eens kaal gemaakt en gespoten maar dit blijft niet mooi, de lak gaat lichte barstjes vertonen.

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden

© FANtv.nl