- Berichten: 4
- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Show your bike!
- Triumph Rocket III 2300CC
Triumph Rocket III 2300CC
- Herman777
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
27 apr 2007 11:56 #1
door Herman777
Heb Een leuk beestje in het bezit.
Het brommertje wat laten kietelen.
Even het beestje op de bank bij Ruud Fredriks in Goes en laten bewerken met Tune-boy (originele eprom herschrijven)
Nu kan het feest tenminste beginnen hij is een stuk wilder dan dat hij al was.
De Pk's vallen tegen de newton daar in tegen zijn beter dan dat ze opgaven op de krukas 151.1 Bhp bij 5898.8 Rpm 232.2 Nm bij 2933.9 Rpm op het achterwiel 144.9 Bhp bij 2670.8 Rpm 224.2 Nm bij 5903.6 Rpm
Dus alleen de Newton komt boven het opgegeven gemiddelde die zit er 4 newton boven de 200 Nm standaard is er nu al bij 1750 Rpm aanwezig alle districties zijn er uit dus vol vermogen bij alle versnellingen hij zou nu een kleine 270 Km moeten lopen maar of dit is te doen dat moet ik nog uitproberen.
De sterkste op de bank die hij gehad heeft had 151 Bhp op het achterwiel maar waarschijnlijk zit het hier ook wel in maar zal wat langer op Super (98 ron) moeten rijden wil dat er dan ook uit komen.
Het geluid en de power is onbeschrijfbaar het is een genot om elke keer weer dat rechterhandje wat verder te draaien dan dat eigenlijk mag.
Waarschijnlijk is er nog meer uit te halen maar dan zal er het nodige moeten veranderen zoals het uitlaat systeem het bochtenwerk vanaf cilinders naar de uitlaten is gewoon slecht te noemen. Tijdens het rijden zie je bij schemer of donker gewoon je bochten op gloeien bij lekker jakken is alles gewoon rood gloeiend. Een beetje goede afwerking is voor het oog belangrijker geweest denk ik dan een berekende afvoer cilinders.
Misschien leuk voor jullie site om de Rocket III wat te promoten.
Triumph Rocket III 2300CC Silender upgrade + Tune Boy (Goes)
Triumph Rocket III 2300CC werd gestart door Herman777
Heb Een leuk beestje in het bezit.
Het brommertje wat laten kietelen.
Even het beestje op de bank bij Ruud Fredriks in Goes en laten bewerken met Tune-boy (originele eprom herschrijven)
Nu kan het feest tenminste beginnen hij is een stuk wilder dan dat hij al was.
De Pk's vallen tegen de newton daar in tegen zijn beter dan dat ze opgaven op de krukas 151.1 Bhp bij 5898.8 Rpm 232.2 Nm bij 2933.9 Rpm op het achterwiel 144.9 Bhp bij 2670.8 Rpm 224.2 Nm bij 5903.6 Rpm
Dus alleen de Newton komt boven het opgegeven gemiddelde die zit er 4 newton boven de 200 Nm standaard is er nu al bij 1750 Rpm aanwezig alle districties zijn er uit dus vol vermogen bij alle versnellingen hij zou nu een kleine 270 Km moeten lopen maar of dit is te doen dat moet ik nog uitproberen.
De sterkste op de bank die hij gehad heeft had 151 Bhp op het achterwiel maar waarschijnlijk zit het hier ook wel in maar zal wat langer op Super (98 ron) moeten rijden wil dat er dan ook uit komen.
Het geluid en de power is onbeschrijfbaar het is een genot om elke keer weer dat rechterhandje wat verder te draaien dan dat eigenlijk mag.
Waarschijnlijk is er nog meer uit te halen maar dan zal er het nodige moeten veranderen zoals het uitlaat systeem het bochtenwerk vanaf cilinders naar de uitlaten is gewoon slecht te noemen. Tijdens het rijden zie je bij schemer of donker gewoon je bochten op gloeien bij lekker jakken is alles gewoon rood gloeiend. Een beetje goede afwerking is voor het oog belangrijker geweest denk ik dan een berekende afvoer cilinders.
Misschien leuk voor jullie site om de Rocket III wat te promoten.
Triumph Rocket III 2300CC Silender upgrade + Tune Boy (Goes)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.243 seconden