- Ontvangen bedankjes 0
Zuid-Afrika
- Lisaaa
- Onderwerp Auteur
- Expert lid
Minder
Lees meer
14 mrt 2006 08:03 #1
door Lisaaa
Groetjes,
Nienke van Maris
Stiliste Next Interior | Next Exterior
Zuid-Afrika werd gestart door Lisaaa
Ik ben in juni 2002 naar Zuid-Afrika geweest, want ik wilde graag op safari, dus mijn (nu) ex en ik gingen naar Zuid-Afrika in voorbereiding op de safari waar hij en zijn vriend naartoe gingen en ik ging weer naar huis... [img]smileys/smiley18.gif[/img]
Maar ik ben in Cape Town geweest, erg mooi!
En we hebben vervolgens een trip gemaakt naar Franschhoek, een wijnstreek, en dan via Hermanus weer terug naar Kaapstad.
Franschhoek was heel mooi en landelijk en het is erg leuk om eens door zo'n wijnstreek te gaan, maar aangezien ik allergisch ben voor alcohol had ik er niet zo heel veel aan.
Ik was meer onder de indruk van Hermanus, waar walvisen voorbij komen in die periode:
Overigens is juni absoluut geen ideale tijd om daar te zitten: dan is het daar winter!!! [img]smileys/smiley19.gif[/img]
Dat betekent dus een graad of 17, 28 en heeeeel veeeeel regen!!!
Ik was er wel voldoende van onder de indruk om zeker nog een keer terug te willen, maar dan in een tijd dat het in Nederland koud is, dan kan ik me daar wentelen in de warme zon...
Wat ik geweldig vond daar, was dat je aan de andere kant van de wereld zit en daar toch gewoon Nederlands kunt praten en lezen... Super!!!
Maar ik ben in Cape Town geweest, erg mooi!
En we hebben vervolgens een trip gemaakt naar Franschhoek, een wijnstreek, en dan via Hermanus weer terug naar Kaapstad.
Franschhoek was heel mooi en landelijk en het is erg leuk om eens door zo'n wijnstreek te gaan, maar aangezien ik allergisch ben voor alcohol had ik er niet zo heel veel aan.
Ik was meer onder de indruk van Hermanus, waar walvisen voorbij komen in die periode:
Overigens is juni absoluut geen ideale tijd om daar te zitten: dan is het daar winter!!! [img]smileys/smiley19.gif[/img]
Dat betekent dus een graad of 17, 28 en heeeeel veeeeel regen!!!
Ik was er wel voldoende van onder de indruk om zeker nog een keer terug te willen, maar dan in een tijd dat het in Nederland koud is, dan kan ik me daar wentelen in de warme zon...
Wat ik geweldig vond daar, was dat je aan de andere kant van de wereld zit en daar toch gewoon Nederlands kunt praten en lezen... Super!!!
Groetjes,
Nienke van Maris
Stiliste Next Interior | Next Exterior
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- henisa
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 apr 2006 18:15 #2
door henisa
Madeleine
Beantwoord door henisa in topic Zuid-Afrika
Met de regen valt het over het algemeen wel mee....je hebt dan net heel veel pech gehad!!!!
Madeleine
- H@NS
- Bezoeker
06 apr 2006 19:48 #3
door H@NS
Beantwoord door H@NS in topic Zuid-Afrika
Woh!! allergisch voor alcohol?!
Niet fijn!!
Niet fijn!!
- Gooner_101
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 juli 2007 13:07 #4
door Gooner_101
No worries!
Beantwoord door Gooner_101 in topic Zuid-Afrika
Wat jammer dat jij eerder naar huis moest zeg. Ik zou ook heel graag naar Zuid-Afrika willen. Jij vertelde ook dat ze daar Nederlands praten. In hoeverre wordt er Nederland / Engels gepraat.
No worries!
Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden