- Ontvangen bedankjes 0
Waar naar toe?
- Defenser
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
14 mrt 2006 09:37 #1
door Defenser
Waar naar toe? werd gestart door Defenser
Hallo allemaal!
Ik wil graag deze zomer op vakantie naar Afrika, maar nu blijkt dat van mei t/m oktober in grote delen van dit continent sprake is van een regenseizoen[img]smileys/smiley6.gif[/img]. Dit is niet echt een pretje. Ik ben al een keer in Tanzania geweest bijna aan het einde van de regenbuien. Heeft er iemand tips voor Afrikaanse landen die wel aan te raden zijn in de zomer? Noord-Afrika valt af en het liefst 1 van de Engelstalige landen, aangezien mijn Frans nihil is[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Groetjes Carina
Ik wil graag deze zomer op vakantie naar Afrika, maar nu blijkt dat van mei t/m oktober in grote delen van dit continent sprake is van een regenseizoen[img]smileys/smiley6.gif[/img]. Dit is niet echt een pretje. Ik ben al een keer in Tanzania geweest bijna aan het einde van de regenbuien. Heeft er iemand tips voor Afrikaanse landen die wel aan te raden zijn in de zomer? Noord-Afrika valt af en het liefst 1 van de Engelstalige landen, aangezien mijn Frans nihil is[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Groetjes Carina
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Marnix
- Bezoeker
14 mrt 2006 17:03 #2
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Waar naar toe?
Gambia ?
Tis in ieder geval zeker niet duur en ook niet direct het noorden.
Tis in ieder geval zeker niet duur en ook niet direct het noorden.
- henisa
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 apr 2006 18:14 #3
door henisa
Madeleine
Beantwoord door henisa in topic Waar naar toe?
Ik ben een Suid Afrikaanse van geboorte en mijn ouders wonen vlakbij PE. Het valt in de streek van de tuinroute (Kaapstad naar Port Elizabeth) [img]smileys/smiley1.gif[/img]veel mee met de regen en dit duurt nooit lang...zeker geen dagen zoals hier in Nederland.
Madeleine
- Defenser
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 apr 2006 10:55 #4
door Defenser
Beantwoord door Defenser in topic Waar naar toe?
Bedankt voor de tips[img]smileys/smiley20.gif[/img]
De keus is gevallen op Ghana. Dit West-Afrikaanse land is het hele jaar goed te bereizen. Het is nog even wachten op de foto's en verhalen want ik ga pas ergens in augustus[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Tips zijn natuurlijk welkom[img]smileys/smiley1.gif[/img]
De keus is gevallen op Ghana. Dit West-Afrikaanse land is het hele jaar goed te bereizen. Het is nog even wachten op de foto's en verhalen want ik ga pas ergens in augustus[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Tips zijn natuurlijk welkom[img]smileys/smiley1.gif[/img]
- ernst50
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 apr 2006 13:37 #5
door ernst50
Beantwoord door ernst50 in topic Waar naar toe?
Carina,
In Tanzania regent het toch juist "alleen" in mei?
Ik ben van plan om deze zomer naar Tanzania en/of Kenia te gaan. Vanwege mijn werk kan ik alleen dan vrij, maar het reisburo gaf aan dat dat helemaal geen slechte periode is.
In Tanzania regent het toch juist "alleen" in mei?
Ik ben van plan om deze zomer naar Tanzania en/of Kenia te gaan. Vanwege mijn werk kan ik alleen dan vrij, maar het reisburo gaf aan dat dat helemaal geen slechte periode is.
- Defenser
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 mei 2006 11:21 #6
door Defenser
Beantwoord door Defenser in topic Waar naar toe?
Beste Suckelcorp,
Ik heb het even opgezocht maar het regenseizoen in Tanzania is van eind maart tot begin mei. Toen ik is er was vanaf 20 mei bleek dat het regenseizoen iets later was gevallen. Na een week waren de ergste buien voorbij en als het niet regent, is het zeker niet koud!
Absoluut een aanrader!!
Ik heb het even opgezocht maar het regenseizoen in Tanzania is van eind maart tot begin mei. Toen ik is er was vanaf 20 mei bleek dat het regenseizoen iets later was gevallen. Na een week waren de ergste buien voorbij en als het niet regent, is het zeker niet koud!
Absoluut een aanrader!!
- ernst50
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 mei 2006 11:56 #7
door ernst50
Beantwoord door ernst50 in topic Waar naar toe?
Mooi!
Dank voor de info Carina.
Dank voor de info Carina.
Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden