FANtv-nl-logo-mobile

nieuwe frees

• MrsJones
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
20 dec 2007 21:32 #11 door MrsJones
Beantwoord door MrsJones in topic nieuwe frees
Idd, als je niet zo heel veel zal frezen zal de B&D goed genoeg zijn.
Persoonlijk ga ik tegenwoordig toch voor de betere kwaliteit.

Overigens heb ik besloten om toch voor de OF1400 te gaan, daarna moet er nog een Rotex komen en als het vakantie geld wordt bijgeschreven ga ik maar eens shoppen voor een Kapex. Daarna moet ik het toch echt eens rustiger aan gaan doen, mijn vriendin wordt er niet echt vrolijk van als ze al die prijskaartjes ziet .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21 dec 2007 06:17 #12 door Ralan
Beantwoord door Ralan in topic nieuwe frees
met dat geld probleem ben je vast niet de enige
mijn vriendin heeft soms ook zoiets van hallo en ook omdat het een hobby is en mij vriendin niet het nut ziet als ik een Kapex koop van rond de € 1000 terwijl een groene bosch €350 is.

Lees meer
03 jan 2008 19:32 #13 door Jack-Bal
Beantwoord door Jack-Bal in topic nieuwe frees
Denk eens aan een metabo de kgs 255 of kgs 303 heeft bijna dezelfde mogelijkheden als de kapex en is qua prijs beter
werk zelf met de kgs 303 zeer tevreden
Ron3212008-01-04 06:28:43

Lees meer
06 jan 2008 18:14 #14 door Ralan
Beantwoord door Ralan in topic nieuwe frees
ik heb tijdje gelden de kgs 255 geleend van een maatje van mij om hard hout verstek te zagen maar kan je zeggen ben niet super te spreken kan zijn dat ik niet het juiste blad in deze machine had zitten

Lees meer
07 jan 2008 06:39 #15 door Jack-Bal
Beantwoord door Jack-Bal in topic nieuwe frees
kgs 255 heeft natuurlijk minder vermogen als de 303 maar met een scherp blad en zeker niet het blad wat standaard meegeleverd wordt is voor de meeste DHZ klussen voldoende

Ook voor hardhout maar vergeet niet als het hout wat je gezaagd heb tuinhout was dan heeft iedere zaag er meer problemen mee ivm het niet voldoende droog zijn van het hout

Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden