- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- verfroller
verfroller
- robbedoes
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
05 feb 2010 20:29 #1
door robbedoes
verfroller werd gestart door robbedoes
Ik moet een berekening maken voor me werk en speur het hele internet af, maar niemand kan mij een antwoord geven, vandaar dat ik jullie hulp inroep. Het is eigenlijk een hele simpele vraag, maar schijnbaar een erg moeilijk antwoord. Wie weet hoeveel m2 ik met een verfroller kan doen, en hoeveel m2 ik met een kwast kan doen? Ik moet n.l 5920m2 rollen en daar moet ik ook rollers voor kopen, en kwasten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
05 feb 2010 21:25 #2
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic verfroller
Geen idee eigenlijk, zal o.a. ook afhangen van de ondergrond, maar ik zou beginnen met 1 roller en als ik in de gaten krijg dat het binnenkort gedaan is met 'm, dan weet je a) dat het tijd is om een nieuwe te halen en b) hoeveel m2 je er ongeveer mee doet.
Weet je dat wel zeker van dat aantal? Ik ken weinig mensen die thuis 300 muren van 8x2,5m hebben. [img]smileys/smiley9.gif[/img]
EdP2010-02-06 00:28:25
Weet je dat wel zeker van dat aantal? Ik ken weinig mensen die thuis 300 muren van 8x2,5m hebben. [img]smileys/smiley9.gif[/img]
EdP2010-02-06 00:28:25
An error has occurred. Hit any user to continue.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
06 feb 2010 06:35 #3
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic verfroller
Gezien het feit dat je een paar honderd liter verf nodig hebt, lijkt me een rollertje meer of minder niet bijster interessant. Een dergelijk oppervlakte zal je ook wel niet alleen gaan verfen dus je hebt er toch al meerdere nodig.
- deliasik
- Elite-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 feb 2010 21:29 #4
door deliasik
Als je iets vertrouwelijks kwijt bent, kijk eens op de glasplaat van een kopier.
Beantwoord door deliasik in topic verfroller
Als het lakrollers zijn en geen muur(latex vachtrollers)
Dan is volgens mij het relatief simpel.
minimaal 1 roller per persoon per dag.
Verschillende maten is ook handig.
Een roller laten overnachten in de alufolie wil ook wel een werken maar vaak is ie dan toch al wat soeplesse aan het verliezen.
Bij vacht rollers is het wat makkelijker om ze te laten overnachten door ze met een natte theedoek te omwikkelen.
De muur en de latex bepalen de levensduur.
Maar zoals hierboven al stond met zo'n hoeveelheid aan verf is een rollertje meer of minder geen aanslag op de totaalprijs.
Dan is volgens mij het relatief simpel.
minimaal 1 roller per persoon per dag.
Verschillende maten is ook handig.
Een roller laten overnachten in de alufolie wil ook wel een werken maar vaak is ie dan toch al wat soeplesse aan het verliezen.
Bij vacht rollers is het wat makkelijker om ze te laten overnachten door ze met een natte theedoek te omwikkelen.
De muur en de latex bepalen de levensduur.
Maar zoals hierboven al stond met zo'n hoeveelheid aan verf is een rollertje meer of minder geen aanslag op de totaalprijs.
Als je iets vertrouwelijks kwijt bent, kijk eens op de glasplaat van een kopier.
- cheelfbeinc
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2010 21:09 #5
door cheelfbeinc
Beantwoord door cheelfbeinc in topic verfroller
gewoon genoeg rollers nemen voor de verf., zoveel kosten deze niet.........ik zou voor de anza rolletjes gaan, deze nemen veel verf op, de prf schilder gebruikt deze........kwast kan je mooi mee gronden.........hiermee slijten je kwasten mooi........goed behandelen en je kan er jaren mee door
[Edit: advies geven prima, maar dat mag ook zonder reclame voor eigen firma, Mod]
EdP2010-05-09 23:14:40
[Edit: advies geven prima, maar dat mag ook zonder reclame voor eigen firma, Mod]
EdP2010-05-09 23:14:40
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden