FANtv-nl-logo-mobile

Maxaro - specialist in keukens, tegels en badkamers

Ervaring met Varo België

  • bijkeuken
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
19 mei 2010 13:06 #1 door bijkeuken
Ervaring met Varo België was gemaakt door bijkeuken
[font="Arial, Helvetica, sans-serif"][color=#000000>

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

 

 

Meer
21 mei 2010 18:58 #2 door Sjeffieke
Beantwoord door Sjeffieke in topic Ervaring met Varo België
1. dit zal men bij vele fabrikanten ondervinden en niet alleen bij varo.
Probeer maar eens iets onder garantie te laten tegen woordig.

2. aangezien varo van het goedkopere doe-het-zelf materiaal is heb je rap een andere gehaald.

3. U hebt tenminste een antwoord gekregen wat bij andere gerenomeerde merken soms helemaal niet het geval is.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 dec 2011 21:12 #3 door ExdwardKi
Beantwoord door ExdwardKi in topic Ervaring met Varo België
Waarom plaatst u dit hier? Om een producent te beschadigen terwijl u zo dom bent geweest uw garantiebewijs/aankoopbon te verliezen? Zonder aankoopbewijs kunt u tegenwoordig nergens meer garantie claimen. Ik hoop dat de moderator uw bericht op mijn verzoek verwijderd want dit is geen manier van doen. Peter.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 dec 2011 09:13 #4 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Ervaring met Varo België
dmeer geeft hier een mening. Garantie wordt over het algemeen via de winkelier afgehandeld en niet bij de fabrikant. Daar zijn inderdaad voorwaarden aan verbonden, zoals daar zijn het kunnen tonen van de aankoopbon. Als die niet (meer) in bezit is, dan is men overgeleverd aan de eventuele coulance. Er bestaan inderdaad firma's waar je nog coulantie kunt krijgen, maar dat is een gunst en geen recht.

Persoonlijk vind ik het niet nodig om de gegeven mening te verwijderen, iedereen kan voor zichzelf bedenken dat je een aankoopbon nodig hebt en dat je zonder dat niet al te veel kunt eisen.

EdP2011-12-27 12:14:34

An error has occurred. Hit any user to continue.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

 

 

Meer
27 dec 2011 09:14 #5 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Ervaring met Varo België
Meer dan een jaar na plaatsing? Reactie er onder is ook duidelijk dus ik verwijder hem niet.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 dec 2011 11:44 #6 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Ervaring met Varo België
Rijst bij mij de vraag: Wat is het belang van Peerke tov Varo?

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 dec 2011 13:59 #7 door ExdwardKi
Beantwoord door ExdwardKi in topic Ervaring met Varo België
nou, eigenlijk niets maar ik ben nieuw hier op het forum en zag de titel en toen ik verder las vond ik het wel een heel nare vraag. Er had best Hema of iets anders mogen staan hoor dan had ik ook gereageerd[img]smileys/smiley2.gif Ikzelf klus veel in huis en weer wil ik kunnen reclameren moet ik bonnekes laten zien. Ik erger me vaak aan consumenten programma's waar mensen lopen te janken dat de wederpartij waarmee ze zaken doen niet coulant genoeg is en dan schakelen ze maar de TV in. Zetten ze zo'n bedrijf voor heel Nederland te kakken.Hetzelfde eigenlijk als hier. U begrijpt wat ik bedoel?[img]smileys/smiley13.gif

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 dec 2011 16:30 #8 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Ervaring met Varo België
Als er hema had gestaan had ik hem ook niet verwijderd. Wie zet de ts nu te kakken? Het bedrijf wat terecht een bon vraagt of zichzelf omdat ie zo dom is het zonder bon te proberen? Ik vind niet dat er echt sprake is van overtreding van de regels of normen/fatsoen. de ts geeft zijn mening en dat mag.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden