FANtv-nl-logo-mobile

stihl kettingszaag probleem

• WearmFeek
  • WearmFeek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
27 mei 2010 09:33 #1 door WearmFeek
stihl kettingszaag probleem werd gestart door WearmFeek
Beste mensen,

Na jaren trouwe dienst heb ik nu het volgende probleem met mijn stihl 021 kettingzaag(je):

1 * Het ding start gewoon, snel en goed maar een maal warm loopt hij niet meer stattionsair,
-- hierop de laag toerental instelling aangepast en nu blijft de zaag wat langr stationair lopen
2 * Bij gas vol ingedrukt neemt de "kracht " (het koppel??) af bij het zagen en loopt het toerental terug, onbelast gebeurt dat niet en blijft de kerring op snelheid draaien.

Bij het teruglopen van het toerental slaat de motor ook al vrij snel af, waarbij het lijkt of de boel verzuiot. Starten gaat dan moeilijk maar na afkoeling is het wederom geen probleem om het ding aan te krijgen.

Groet, Richard Roelofsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29 mei 2010 07:12 #2 door miloeevers
Beantwoord door miloeevers in topic stihl kettingszaag probleem
afstellen: bij volgas de H zo stellen dat hij onbelast nét viertakt
de L stellen zo dat hij goed oppakt en normaal stationair loopt, krijg je dit laatste niet goed, dit dan met de S regelen, dit is geen mengsel-afsteller, maar de aanslag van de gasklep en zo zet je die al of niet op een kiertje
ná de L, ook de H nog even controleren, (moet de L om een of andere reden te ver open, merk je dat ook volgas)

• WearmFeek
  • WearmFeek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
29 mei 2010 07:57 #3 door WearmFeek
Beantwoord door WearmFeek in topic stihl kettingszaag probleem
bedankt voor je reactie,

ik ga het weer proberen,
dankjewel.

Tijd voor maken pagina: 0.133 seconden

© FANtv.nl