FANtv-nl-logo-mobile

electrische schroevendraaier

• cbm
  • cbm's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
22 juni 2010 18:03 #1 door cbm
electrische schroevendraaier werd gestart door cbm
Hallo,

Iemand een idee, ik ben een hobby knutselaar en zou graag een electrische schroevendraaier aanschaffen.
Ik dacht aan B&D, maar heeft iemand daar ervaring mee of betere suggesties?

[img]smileys/smiley2.gif[/img]

Charly DGP

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26 juni 2010 07:15 #2 door Sjeffieke
Beantwoord door Sjeffieke in topic electrische schroevendraaier
alles hangt ervan af hoeveel je er wilt aan uitgeven. en hoeveel je het gaat gebruiken en waar.

En ben net zelf tot het inzicht gekomen, gebruik je het steeds op dezelfde plek dan kan je volgens mij beter kijken voor een gesnoerd toestel. eindeloos vermogen zonder dat je een batterij moet opladen.

Gebruik je het ook regelmatig achter in de tuin dan kan je beter een snoerloos toestel nemen.

• cbm
  • cbm's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
26 juni 2010 07:31 #3 door cbm
Beantwoord door cbm in topic electrische schroevendraaier
het is eigenlijk om meubeltjes, stijl ikea te monteren, en kleine klusjes, overal in het huis.
De prijzen van de merken, schelen niet veel, tussen B & D, Skil en Bosch, geen noemenswaardig verschil wanneer men in de lion batterijen gaat.

[img]smileys/smiley2.gif[/img]

Charly DGP

Lees meer
27 juni 2010 03:49 #4 door miloeevers
Beantwoord door miloeevers in topic electrische schroevendraaier
ik heb ooit een skil gehad, die gebruikte ik vaak bij autoreparaties, schroeven in het dashboard bv, dan kun je ook schroeven als er bijna geen plaats is voor je hand, zo'n recht model heeft het voordeel dat je hem kunt blokkeren en als gewone schroevendraaier kunt gebruiken
ze draaien meestal te langzaam om in hout te schroeven. maar voorgeprogrameerde gaten kun je prima schroeven

Lees meer
15 juni 2011 09:17 #5 door goliath
Beantwoord door goliath in topic electrische schroevendraaier
ik heb twee gewone Bosch 12V machines en een Bosch blauw 9,6V. Heel tevreden over. De accu's hebben een apérage van 1,5. Dit is voor mij ruim voldoende. Ik gebruik ze met zeer grote regelmaat daar mij hobby houtbewerken is. Bij iedere machine heb ik twee accu's.

ToJo

Tijd voor maken pagina: 0.158 seconden

© FANtv.nl