FANtv-nl-logo-mobile

Schuurm los of 4 in 1 accu

• surfer
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 aug 2010 11:10 #1 door surfer
Schuurm los of 4 in 1 accu werd gestart door surfer
Momenteel heb ik de Black & Decker Quattro 2002f ooit eens bij een doe het zelf gekocht. Dit apparaat kan schuren, decoupeer zagen en bevat een accuboormachine. De decoupeerzaak nooit gebruikt, de accuboor wel vaak en het schuurgedeelte alleen als ik het huis etc. opnieuw moet schuren. Het schuren vind ik niet geweldig gaan met dit apparaat maar ik weet dan ook niet hoe andere schuurmachines het doen. Ik heb de indruk dat handmatig beter gaat zij het niet dat het vermoeiender is....

De accu is echter stuk en nu wordt het dus een nieuwe accu of twee nieuwe apparaatjes, schuurmachintje en accuboor voor 80 en 40 euro of een nieuwe accu voor de 2002f 4 in 1 machine.
Ik neig eerder naar een losse accuboor en driepunt schuurmachientje maar weet niet wat nu verstandig is.

Wat adviseren jullie?
Het schuurwerk gaat voornamelijk over deuren, kozijnen etc.

Een volgende vraag die ik wil stellen is:
Ik heb een tuinhuisje van hout die helemaal geschuurt moet worden. Het tuinhuis is 3 bij 3 meter. De onderste 3 planken aan alle 4 zijden zijn zwart geworden. Dit zwart krijg ik met een hoge druk spuit er niet af. Wellicht moet dit geschuurt worden? of heeft er iemand een goede suggestie dit zwarte van het hout af te halen...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19 aug 2010 16:14 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Schuurm los of 4 in 1 accu
1. Ik zou 2 aparte apparaten aanschaffen.

Heb je bij je schuur, op de hogedrukspuit, ook de turbo-lans geprobeerd. Want die haalt bij mij zowat de nerven uit het hout.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• surfer
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2010 18:09 #3 door surfer
Beantwoord door surfer in topic Schuurm los of 4 in 1 accu
Je bedoelt die lans met roterende kop? Ik weet het al niet meer maar ga het zeker nog proberen.
Het is alweer een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb dus een deze weken weer eens proberen..

Tijd voor maken pagina: 0.146 seconden

© FANtv.nl