FANtv-nl-logo-mobile

electrische verfspuit

• CreeneNut
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
16 jan 2011 10:59 #1 door CreeneNut
electrische verfspuit werd gestart door CreeneNut
hallo

ik ben van plan om onze picknicktafel opnieuw te verfen, maar wil dit doen met een electricshe verfspuit. Deze moet ik nog aanschaffen.

Ik wil verf op terpentine basis spuiten.
Heeft iemand ervaring met deze electrische verfspuiten en zoja welke zou ik het beste kunnen aanschaffen

Ik ben van plan om ook mijn overige houten tuinmeubels en schutting te spuiten/verfen, dus ik hoef de spuit niet voor eenmalig gebruik. ik zoek dus wel een kwalitatief iets, voor een goede prijs!

wie kan kan hierin advies geven?

groet GRIBUS

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 juni 2011 07:59 #2 door goliath
Beantwoord door goliath in topic electrische verfspuit
Ik ben in het bezit van een Wagner verfspuit, één met hetelucht. Deze werkt heel goed. Kan er alle soorten lakken mee spuiten. Zowel water gedragen verf als verf op terpentine basis. Je moet als je voor het eerst spuit met deze verfspuit wal test spuiten op een afval stukje. Dit om de dosering goed in te stellen. Succes ermee.

ToJo

• CreeneNut
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
11 juni 2011 09:22 #3 door CreeneNut
Beantwoord door CreeneNut in topic electrische verfspuit
bedankt voor je reactiekun je me ook vertellen wat voor type je hebt. er zijn er verschillende heb ik gezien groet gribus

Lees meer
11 juni 2011 12:06 #4 door goliath
Beantwoord door goliath in topic electrische verfspuit
Hoi. Ik heb de W610. Deze is geschikt voor alle lakverven en beitsen, maar niet voor muurverven. Bij dit model zit er een aparte compressor bij die warme lucht langs de sproeistraal blaast. Hierdoor minder nevel en de lak vloeit beter. Voor muurverven heb je een ander model nodig. Ik ben heel tevreden over deze verfspuit. Even uitproberen wat betreft de dosering van de verf.

ToJo

Tijd voor maken pagina: 0.155 seconden

© FANtv.nl