- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- schuurmachines
schuurmachines
- D-ennis
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
28 apr 2006 15:24 #1
door D-ennis
kees klusman
schuurmachines werd gestart door D-ennis
Hallo
Mijn bandschuurmachine Metabo Ba 0775 is vastgelopen, ik denk dat een lager kapot is.Echter, ik krijg met geen mogelijkheid het ding open. Ik heb alle schroeven losgedraaid maar kom niet bij het binnenwerk.Wie weet de truc ?
Kees klusman
Mijn bandschuurmachine Metabo Ba 0775 is vastgelopen, ik denk dat een lager kapot is.Echter, ik krijg met geen mogelijkheid het ding open. Ik heb alle schroeven losgedraaid maar kom niet bij het binnenwerk.Wie weet de truc ?
Kees klusman
kees klusman
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Cees-Schenkel
- Bezoeker
28 apr 2006 18:57 #2
door Cees-Schenkel
Beantwoord door Cees-Schenkel in topic schuurmachines
vaak is de as om de lagers geperst, een lichte druk tussen de behuizing wil nogwel eens helpen.
Het kan ook zijn dat er nog een "verborgen" schroef onder een zegel zit, ivm garantie zoek deze op en maak hem los (geen garantie meer)
in de catalogus kan ik je machine niet vinden maar misschien kom je via deze link verder
www.metabo.nl/Onderdelenlijsten.11431.0.html
Cees
Cees Schenkel38835.8966435185
Het kan ook zijn dat er nog een "verborgen" schroef onder een zegel zit, ivm garantie zoek deze op en maak hem los (geen garantie meer)
in de catalogus kan ik je machine niet vinden maar misschien kom je via deze link verder
www.metabo.nl/Onderdelenlijsten.11431.0.html
Cees
Cees Schenkel38835.8966435185
- Misco
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 feb 2007 18:50 #3
door Misco
Beantwoord door Misco in topic schuurmachines
volgens mij kan je een Metabo zo naar de fabrikant sturen, zodat ze deze maken: kosteloos. Wellicht wel verzendkosten betalen?
Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden