FANtv-nl-logo-mobile

Waar te huur: Comap multiskin perstang

• rlammers
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 juni 2006 10:44 #1 door rlammers
Waar te huur: Comap multiskin perstang werd gestart door rlammers
Om een gasleiding en 2 cv leidingen te verleggen (in de dekvloer) heb ik een persapparaat nodig waarmee ik comap-multiskin verbindingen kan leggen.

Er zijn knelkoppelingen voor multiskin, maar die zijn niet gekeurd voor gas-toepassingen, dus ik zal met de perskoppelingen aan de slag moeten.

Weet iemand waar zo´n persapparaat te huur is?

Is er misschien iemand die zo´n klusje wil uitvoeren (verlenging 16 mm gasleiding met ca 6 meter, direct vanuit leidingkoker naar eindpunt zonder boor/graafwerk), verlengen CV-aansluiting in dekvloer met ca 1 meter incl nieuwe console, excl hakwerk), in Deventer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Toon
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 juni 2006 15:14 #2 door Toon
Beantwoord door Toon in topic Waar te huur: Comap multiskin perstang
Een installateur wilt dat vast voor je doen.

• rlammers
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 sept 2006 18:32 #3 door rlammers
Beantwoord door rlammers in topic Waar te huur: Comap multiskin perstang
Voor het geval er anderen op zoek zijn naar het antwoord op de vraag: waar is een perstang te huur:
Verschillende warmteservice-vestigingen verhuren unipipe-tangen. Die zijn niet geschikt voor multiskin (16x2 PE met alu-binnenbuis).

Bij Bouwmaat is Viega pexfit te koop. Ook dat is niet geschikt voor comap multiskin.

Wat wel geschikt lijkt te zijn is Henco. Alleen kost de handperstang daarvoor 800,= (bengshop) en dat is weer een beetje veel voor de dhz-er.

rlammers38985.8491087963

Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden