FANtv-nl-logo-mobile

Makita openmaken

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2006 18:00 #11 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Makita openmaken
Hartstikke goed!
Fijn dat het voor elkaar is, en leuk dat je het ons laat weten. [img]smileys/smiley20.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20 feb 2009 13:48 #12 door Gerko
Beantwoord door Gerko in topic Makita openmaken
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum, en volgende week wil ik voor de zoveelste keer mijn makita 6095d open gaan maken om te kijken waarom ie het niet meer doet, ik ben hier terecht gekomen omdat ik ook aanliep tegen dat probleem om de voorkant te openen.

Heeft er iemand nog tips, met betrekking welke dingen vaak kapot gaan?
De machine doet helemaal niets meer , eerst nog wel als ik schudde of zomaar plotseling deed ie het weer als ik heen en weer bewoog, iemand een idee wat dat kan zijn en wat ik kan doormeten en hoe?

Hoop dat dit forum me verder kan helpen, want heb ook de oudere makita met een sleutel uitvoering die alleen werkt als ik de accu 1 cm eruit laat hangen, maar ja dat is een beetje onhandig.;-)

Lees meer
10 mrt 2009 05:52 #13 door Melanie
Beantwoord door Melanie in topic Makita openmaken
beste

het meest voorkomende ik begin maar bij het begin is de contact puntjes van de accu en de aansluiting. goed schoonschuren en contactspray erop.ik heb het zelf wel eens gehad dat er een koolborstel in zijn behuizing bleef hangen waaardoor er een slecht kontact ontstaat. tevens raad ik je aan om kritisch te kijken naar alle tanden op je tandwiel. zijn ze even hoog en mis je er niet een paar. misschien kan je er wat mee succes

Tijd voor maken pagina: 0.142 seconden

© FANtv.nl