- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- aanschaf compressor
aanschaf compressor
- Ralan
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
25 mrt 2007 16:15 #1
door Ralan
aanschaf compressor werd gestart door Ralan
wie kan mij zeggen wat voor compressor je nodig hebt als je wilt spuiten want wat ik heb begrepen heb je als je gaat spuiten veel lucht inhoud nodig verder zal ik hem misschien gebruiken om te tacken of wat schoon te blazen wil hem inbouwen in mij schuur
groetjes
Hans
groetjes
Hans
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 mrt 2007 19:10 #2
door Cor-Klus
Was getekend
Beantwoord door Cor-Klus in topic aanschaf compressor
Alles hangt af van je gebruik. Een tacker vraagt veel minder van een compressor dan een verfspuit. Maar ook die heb je in alle soorten en maten. Ga je autolak spuiten of gaat het alleen om olie voor je tuinmeubels? Auto's spuiten is een beetje de eredivisie van het spuitwerk. Waarschijnlijk kan je het beter omdraaien en eerst een verspuit zoeken en afhankelijk van de specs daar een compressor bij zoeken.
nb. Ik heb ooit eens in een oldtimer blad een test gelezen over electrische verfspuiten en daar kwam een 'wagner' apparaat erg goed uit de test. Hij was vergelijkbaar met een professionele verfspuit op lucht. Kwa prijs was hij voordeliger dan een compressorset.
nb. Ik heb ooit eens in een oldtimer blad een test gelezen over electrische verfspuiten en daar kwam een 'wagner' apparaat erg goed uit de test. Hij was vergelijkbaar met een professionele verfspuit op lucht. Kwa prijs was hij voordeliger dan een compressorset.
Was getekend
- Herman
- Bezoeker
10 apr 2007 09:16 #3
door Herman
Beantwoord door Herman in topic aanschaf compressor
Als je gaat spuiten, zorg dan in ieder geval voor een goede drukregelaar en waterafscheider, zo dicht mogelijk bij je spuit.
- Ralan
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 apr 2007 09:26 #4
door Ralan
Beantwoord door Ralan in topic aanschaf compressor
ik had een compressor geleend van een collega zonder water afscheider extra dus wel standaard op de compressor maar die voldeed niet goed genoeg naar mij zin en heb nu een electrisch verfspuit gekocht en moet zeggen tot nu toe vrij strak resultaat
- Cor-Klus
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 apr 2007 00:12 #5
door Cor-Klus
Was getekend
Beantwoord door Cor-Klus in topic aanschaf compressor
Welk merk heb je gekozen?
Ben zelf een oldtimer aan het restaureren en wil zelf de binnenkant helemaal en buitenkant plamuur spuiten. Tenzij het echt goed gaat, dan doe ik de buitenkant ook zelf.
Ben zelf een oldtimer aan het restaureren en wil zelf de binnenkant helemaal en buitenkant plamuur spuiten. Tenzij het echt goed gaat, dan doe ik de buitenkant ook zelf.
Was getekend
- Ralan
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 apr 2007 05:39 #6
door Ralan
Beantwoord door Ralan in topic aanschaf compressor
ik heb gekozen voor een Wagner W 650 is goed getest in een autoblad waar hij goed uit de bus kwam het blijft gewoon een handigheid spuiten dus eerst oefenen op hout en neem goede verf en stel de viscositeit goed af
succes
succes
Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden