- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- Decoupeerzaag zaagt scheef
Decoupeerzaag zaagt scheef
- Bert111
- Onderwerp Auteur
- Elite-lid
Het schijnt dus niet alleen aan het schuren te liggen, maar vooral aan door de fabrikant gebruikte lak en lakmethode.
Ik vind acryllak erg teleurstellen hoewel het het prettigste werkt (geen last van je ademhaling door de oplosmiddelen).
Valt mij overigens op dat bouwmarkten vol staan met lakken op terpentinebasis terwijl er maar een heel klein schapje is met watergedragen lakken. Ik dacht overigens dat terpentinegedragen lakken al jaren verboden waren.
Geeft alkydlak een beter resultaat?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Cor123
- Bezoeker
- relratje
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Type fouten voorbehouden.
De beantwoorder van dit bericht aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Was getekend
- tien
- Expert lid
- Ontvangen bedankjes 0
Groeten, Aad
Groeten, Aad
- Bert111
- Onderwerp Auteur
- Elite-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Bestaat er geen elektrische handzaag? Ik dacht dat ik weleens iets dergelijks had gezien. Deed wat denken aan een elektrisch mes dacht ik.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 4
Zoiets bedoel je? Is dus niet geschikt is nog onnauwkeuriger dan een decoupeerzaag.
Met je cirkelzaag was je nou allang klaar geweest. Maak gewoon eens een proefstuk van wat oude planken oid. Goed geleiden, goedvast houden en gaan met die banaan.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Was getekend
- Bert111
- Onderwerp Auteur
- Elite-lid
- Ontvangen bedankjes 0
Nee, dat is helemaal drie keer niks. Hoewel het afgezaagde stuk overal hetzelfde meet oogt hij toch niet perfect recht. Niet mooi genoeg voor ladefrontjes.KlaasG schreef : www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3...zaag.html%3Fxref%3D1
Zoiets bedoel je? Is dus niet geschikt is nog onnauwkeuriger dan een decoupeerzaag.
Met je cirkelzaag was je nou allang klaar geweest. Maak gewoon eens een proefstuk van wat oude planken oid. Goed geleiden, goedvast houden en gaan met die banaan.
Ik denk dat een circelzaag alleen maar goed werkt als de circelzaag vast zit en het hout beweegt tijdens het zagen. Je ziet overigens steeds minder doe-het-zelfwinkels die het afgezaagde hout per stuk verkopen. Ik moet dus wachten tot ik een heleboel nodig heb. Maar wat ik dan precies in totaal nodig heb weet ik pas als ik een nieuw huis heb.
Weet hier iemand een online-winkel waar je gewoon de maten kan opgeven en dat alles dan netjes op maat gezaagd wordt thuisgebracht?
- amdusias
- Bezoeker
maar een handzaag werk ook echt goed .