- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- Lamello nummer 6
Lamello nummer 6
- playa
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
23 mei 2007 02:06 #1
door playa
Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.
Lamello nummer 6 werd gestart door playa
Ik heb net mijn nieuwe Lamello machine ontvangen en daarbij zaten een paar blister verpakkingen met veertjes.
Er zat 1 verpakking bij met erg grote veren, nummer 6. In het instructieboekje dat ik even snel doorbladerde, zag ik dat je daarvoor de MAX instelling moet gebruiken. Maar... die dingen passen dan nog steeds niet.
De straal van die nummer 6 is veel groter dan de freesbeitel.
Is het de bedoeling dat je een lange sleuf maakt? Of heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe.
Er zat 1 verpakking bij met erg grote veren, nummer 6. In het instructieboekje dat ik even snel doorbladerde, zag ik dat je daarvoor de MAX instelling moet gebruiken. Maar... die dingen passen dan nog steeds niet.
De straal van die nummer 6 is veel groter dan de freesbeitel.
Is het de bedoeling dat je een lange sleuf maakt? Of heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe.
Niemand is onbekwamer,
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
23 mei 2007 09:23 #2
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Lamello nummer 6
Het is een tijd geleden dat ik met die afmeting heb gewerkt (ik gebruik meestal 10 of 20), maar ik meen me te herinneren dat je de machine even een keer moet verplaatsen en naast elkaar moet frezen.
Dan past het wel.
Dan past het wel.
- playa
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2007 15:38 #3
door playa
Niemand is onbekwamer,
Beantwoord door playa in topic Lamello nummer 6
Ja ik gebruik die grote ook nooit hoor. Alleen 0, 10 en 20
Ik wilde vandaag de beitel met wisselmesjes uit de oude lamello overzetten, maar het past niet meer grrr want het zit nu met 4 torx schroeven vast en ik heb geen gaten in de beitel. Dus ik heb het ding in het kistje gedaan en ben verder gegaan met mijn werk.
En helemaal vergeten om te proberen of het met een lange sleuf wel past.
Ik wilde vandaag de beitel met wisselmesjes uit de oude lamello overzetten, maar het past niet meer grrr want het zit nu met 4 torx schroeven vast en ik heb geen gaten in de beitel. Dus ik heb het ding in het kistje gedaan en ben verder gegaan met mijn werk.
En helemaal vergeten om te proberen of het met een lange sleuf wel past.
Niemand is onbekwamer,
Tijd voor maken pagina: 0.154 seconden