- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gereedschap
- Schuurmachine-voet universeel?
Schuurmachine-voet universeel?
- cavaliertje
- Onderwerp Auteur
- Expert lid
Minder
Lees meer
25 juli 2007 19:18 #1
door cavaliertje
Schuurmachine-voet universeel? werd gestart door cavaliertje
Ik zag bij de Lidl een schuurmachine met een schuurgedeelte in de vorm van een driehoek liggen. Is daar schuurpapier voor verkrijgbaar of te wel, is die maat universeel?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
26 juli 2007 06:18 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Schuurmachine-voet universeel?
Met zekerheid weet ik het niet, maar dat zal redelijk universeel zijn. Teken anders is te winkel even de contouren na en ga naar de bouwmarkt om te kijken of ze die vorm hebben.
Ik heb met dat soort dingen nog nooit problemen ondervonden. Altijd verkrijgbaar.
Ik heb met dat soort dingen nog nooit problemen ondervonden. Altijd verkrijgbaar.
- impulsje
- Bezoeker
26 juli 2007 06:58 #3
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Schuurmachine-voet universeel?
Neen, de 3 hoekschuurpapiertjes zijn niet universeel.
Met die verstanden dat de maat kan afwijken en de gaten die in het schuurpapier zitten voor de afzuiging op andere plekken zitten.
In hoeverre dit een probleem is zul je voor jezelf moeten bepalen.
Met die verstanden dat de maat kan afwijken en de gaten die in het schuurpapier zitten voor de afzuiging op andere plekken zitten.
In hoeverre dit een probleem is zul je voor jezelf moeten bepalen.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
26 juli 2007 08:21 #4
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Schuurmachine-voet universeel?
Wat ik belangrijk vind bij het kopen van een schuurmachine, is of er losse schuurzolen te koop zijn.
Bij mij zijn de schuurzolen altijd eerder versleten dan de machine en dan is het prettig dat je een nieuwe zool kunt kopen.
Hoef je niet een nog intacte machine weg te gooien, ook al kan dat goedkoper zijn.
De gaten in het papier zijn vooral van belang bij het gebruik van stofafzuiging.
Als de machine geen eigen stofafzuiging heeft en je er ook geen stofzuiger op gaat aansluiten, maakt het niet zoveel uit.
Zolang het papier de zool maar goed bedekt.
Bij mij zijn de schuurzolen altijd eerder versleten dan de machine en dan is het prettig dat je een nieuwe zool kunt kopen.
Hoef je niet een nog intacte machine weg te gooien, ook al kan dat goedkoper zijn.
De gaten in het papier zijn vooral van belang bij het gebruik van stofafzuiging.
Als de machine geen eigen stofafzuiging heeft en je er ook geen stofzuiger op gaat aansluiten, maakt het niet zoveel uit.
Zolang het papier de zool maar goed bedekt.
- Ton-Wegman
- Senior lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 juli 2007 09:17 #5
door Ton-Wegman
Beantwoord door Ton-Wegman in topic Schuurmachine-voet universeel?
De meeste merken schuurpapier van dat type passen wel op meerdere merken. Ik heb ook Topcraft driehoekjes op mijn Bosch PRIO schuurmachine, werkt perfect. Van de goedkopere merken zijn de driehoekjes eerder te groot dan te klein.
Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden