- Ontvangen bedankjes 0
Makreel in het zuur
- van-eekeleng
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
12 apr 2008 22:40 #1
door van-eekeleng
Makreel in het zuur werd gestart door van-eekeleng
Ik heb een aantal makrelen gefileerd en gebakken, maar nu wil ik ze in het zuur inleggen.
Wie weet wat voor azijn ik dan moet gebruiken, en wat is de verhouding van water, azijn suiker?
Moet er ook nog zout bij gedaan worden?
gr.
PieterPieterR2008-04-13 00:40:47
Wie weet wat voor azijn ik dan moet gebruiken, en wat is de verhouding van water, azijn suiker?
Moet er ook nog zout bij gedaan worden?
gr.
PieterPieterR2008-04-13 00:40:47
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- drumke
- Junior Lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 nov 2008 13:59 #2
door drumke
Beantwoord door drumke in topic Makreel in het zuur
Volgens mij zijn er heel veel manieren om in te leggen. Ik zou zo geen recept weten, en je vis zal of op zijn of pootjes hebben gekregen onderhand, maar..
Ik denk dat je witte wijnazijn kunt gebruiken, Wat zee zout mischien of peperkorrels en wellicht een kruidnageltje. Mosterdballetjes, Laurier zou ook lekker kunnen zijn en mischien wat knoflook.. naar eigen inzicht dus.
Je zou ook citroenzuur kunnen gebruiken. Wat sjerry erbij of soya saus. Mm... krijg al trek.
Ik denk dat je witte wijnazijn kunt gebruiken, Wat zee zout mischien of peperkorrels en wellicht een kruidnageltje. Mosterdballetjes, Laurier zou ook lekker kunnen zijn en mischien wat knoflook.. naar eigen inzicht dus.
Je zou ook citroenzuur kunnen gebruiken. Wat sjerry erbij of soya saus. Mm... krijg al trek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden