FANtv-nl-logo-mobile

(verjaardags)hapjes

Lees meer
04 jan 2010 19:10 #21 door mikekooring
Beantwoord door mikekooring in topic (verjaardags)hapjes
Of thaise kokoscappucino . Ook heerlijk!

1 liter kippenbouillon en 1 liter kokosmelk aan de kookbrengen.
50 gram in plakjes gesnede gember, 50 gram in plakjes gesneden laos, 3 platgeslagen stengels citroengras, 3 limoenblaadjes, 1 eetlepel rode curry pasta, 2 eetlepels vissaus, beetje suiker!

Watkookjij! Het is tijd voor iets anders dan toasjes met pate

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 jan 2010 19:50 #22 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic (verjaardags)hapjes
Typisch dat je ditzelfde boek via een ander onderdeel van je website te koop aanbied. In de tekst in dat stuk van de site (niet direct te raadplegen zo te zien, alleen via de andere aanbieding) staat ook:

Daarnaast zal watkookjij.nl eigen tools en producten aanbieden via email en via de site www.watkookjij.nl

Dit riekt erg naar reclame voor eigen gewin en dat is hier niet toegestaan. Je mag natuurlijk altijd je recepten hier gratis plaatsen [img]smileys/smiley1.gif[/img]. Ik ga er even vanuit dat je "behulpzaam" wilt zijn in je passie voor koken en laat hem nog even staan maar als er klachten komen worden je berichten verwijderd.

Lees meer
13 jan 2010 20:54 #23 door mikekooring
Beantwoord door mikekooring in topic (verjaardags)hapjes
Het commerciele onderdeel is verwijderd van de site. Mijn doelstelling is dat zoveel mogelijk mensen mijn recepten gaan gebruiken op verjaardagen. Later wil ik misschien een watkookjij culinair evenement organiseren, mensen die het boekje hebben gedownload zijn de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht. Excuses voor het spammen, ik zal in de toekomst alleen nog maar tips en recepturen posten.

Watkookjij! Het is tijd voor iets anders dan toasjes met pate

Lees meer
29 nov 2010 07:44 #24 door McDonViah
Beantwoord door McDonViah in topic (verjaardags)hapjes
wat ik heel lekker vind is mozerella met tomaat en basilikum. Koop cherrytomaatjes, snijd de 'dop' er af en hol de tomaat uit. Koop van die kleine ronde mozerella bolletjes (of een grote en snijdt het in kleine stukjes) en doe die in de uitgeholde tomaatjes. Plaats daarboven een basilikumblaadje en doe het 'dopje' er weer op. Doe er een prikker doorheen, zodat het blijft zitten en je kunt het serveren!

Lees meer
25 feb 2011 07:07 #25 door bcbaggets
Beantwoord door bcbaggets in topic (verjaardags)hapjes
ook altijd geslaagd is spinazedip in een tursbrood! yumm

Lees meer
01 nov 2011 12:38 #26 door Ronaldoa
Beantwoord door Ronaldoa in topic (verjaardags)hapjes
klinkt allemaal heel erg lekker! Wie van jullie is er als eerste jarig?!:P

Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden