- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KOOK
- Technieken
- Keukenboiler
Keukenboiler
- jcrsb
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
24 nov 2009 14:14 #1
door jcrsb
Keukenboiler werd gestart door jcrsb
Ik ben van plan om een Daalderop keukenboilertje aan te schaffen die ik dan in een keukenkastje wil installeren.
Mijn oude installatie (Combyketel gas) voor warm water bevindt zich op de zolder, een afstand van circa 6 meter van boven naar beneden.
Ik wil een boiler in de keuken omdat het nu erg lang duurt voordat er eindelijk eens warm c.q. heet water in de keuken arriveerd.
Nu is mijn vraag:
Ben ik idd goedkoper uit met een electrische keukengeisertje of met warm c.q. heet water uit de combyketel.
Dit natuurlijk afgezien tegen het feit dat ik veel sneller warm water heb met een keukengeiser.
In de folder van Daalderop staat dat ik op jaar basis goedkoper uit ben maar dat neem ik met een heel grote korrel zout.
Graag uw mening c.q. antwoord
theo
Mijn oude installatie (Combyketel gas) voor warm water bevindt zich op de zolder, een afstand van circa 6 meter van boven naar beneden.
Ik wil een boiler in de keuken omdat het nu erg lang duurt voordat er eindelijk eens warm c.q. heet water in de keuken arriveerd.
Nu is mijn vraag:
Ben ik idd goedkoper uit met een electrische keukengeisertje of met warm c.q. heet water uit de combyketel.
Dit natuurlijk afgezien tegen het feit dat ik veel sneller warm water heb met een keukengeiser.
In de folder van Daalderop staat dat ik op jaar basis goedkoper uit ben maar dat neem ik met een heel grote korrel zout.
Graag uw mening c.q. antwoord
theo
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jungle
- Platinum-lid
24 nov 2009 21:12 #2
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Keukenboiler
IK heb er voor gekozen om een quooker-combi te installeren. Ook bij mij zit de ketel op zolder. Nu heb ik geen waterkoker meer nodig en ik heb direkt heet tot superheet water. Is alleen wel een dure aanschaf.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden