- FANtv
- Forum
- KOOK
- Technieken
- Haring schoonmaken
Haring schoonmaken
- GJC
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
31 aug 2006 11:13 #1
door GJC
Haring schoonmaken werd gestart door GJC
Ik kreeg wat verse haring (die naar zee rook en niet naar vis [img]smileys/smiley2.gif[/img]) en die heb ik met de tips van Bob the Builder prima schoon kunnen maken.
Ik geef toe, de eerste was erg lastig, de tweede ging al beter en bij de derde heb ik de werkwijze wat aangepast.
Zijn er ervaringen met bepaalde technieken? Als je op internet kijkt zijn de beschrijvingen niet altijd gelijk.
Vooral het stukje 'lossnijden langs de graat' vond ik lastig tot ik ontdekte dat ik dat beter kan als de kop er nog aan zit. Je hebt dan iets om vast te houden [img]smileys/smiley9.gif[/img]
Ik geef toe, de eerste was erg lastig, de tweede ging al beter en bij de derde heb ik de werkwijze wat aangepast.
Zijn er ervaringen met bepaalde technieken? Als je op internet kijkt zijn de beschrijvingen niet altijd gelijk.
Vooral het stukje 'lossnijden langs de graat' vond ik lastig tot ik ontdekte dat ik dat beter kan als de kop er nog aan zit. Je hebt dan iets om vast te houden [img]smileys/smiley9.gif[/img]
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Cees-Schenkel
- Bezoeker
31 aug 2006 18:19 #2
door Cees-Schenkel
Beantwoord door Cees-Schenkel in topic Haring schoonmaken
ik sla haringen altijd met een rubberen hamer de grond in en maak ze schoon met een doekje.........
of bedoel je dat niet??????????????/
Cees
of bedoel je dat niet??????????????/
Cees
- GJC
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
01 sept 2006 05:02 #3
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Haring schoonmaken
Dat kan met die van mij alleen als ze stijfbevroren zijn [img]smileys/smiley17.gif[/img]
Tijd voor maken pagina: 0.189 seconden