- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KOOK
- Keukengereedschap
- afstand bepalen gaspitten
afstand bepalen gaspitten
- Rob-O
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
27 jan 2007 07:33 #1
door Rob-O
Erna
afstand bepalen gaspitten werd gestart door Rob-O
weet iemand of er een leverancier is van gaskookplaten waar je zelf kunt bepalen waar de gaspitten komen te zitten?
ik kan niks met die standaardmaten, komt altijd verkeerd uit met de pannen die ik wil gebruiken.
Deze foto geeft een idee wat ik bedoel.
Rozina2007-02-10 15:36:04
ik kan niks met die standaardmaten, komt altijd verkeerd uit met de pannen die ik wil gebruiken.
Deze foto geeft een idee wat ik bedoel.
Rozina2007-02-10 15:36:04
Erna
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
27 jan 2007 07:46 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic afstand bepalen gaspitten
Ik kan er zo snel niets over vinden. Als ik later meer tijd heb zal ik nogeens kijken.
Het kon trouwens weleens een vermogen kosten. Kun je niet beter 'werken aan je kookkunsten'?
Het kon trouwens weleens een vermogen kosten. Kun je niet beter 'werken aan je kookkunsten'?
- Rob-O
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 jan 2007 08:00 #3
door Rob-O
Erna
Beantwoord door Rob-O in topic afstand bepalen gaspitten
Het probleem doet zich bijvoorbeeld voor wanneer je een wokpan gebruikt. Wil je dan nog iets anders koken dan past deze pan niet meer midden op het pit. Hoogst irritant.
Rozina2007-01-27 11:01:16
Rozina2007-01-27 11:01:16
Erna
- GJC
- Bezoeker
27 jan 2007 08:08 #4
door GJC
Beantwoord door GJC in topic afstand bepalen gaspitten
Ik ken het probleem ja. Ik heb een enorme gietijzeren wok en een knappe pan past er dan niet meer naast. Erg lastig met bijvoorbeeld bami en nassi voor 5 of meer personen.
Toch ben ik niet van plan om daar een ander gasstel voor aan te schaffen en rotzooi maar wat aan. Je kunt gaan voor een ander stel, maar dan zit je snel aan een breedte van 90 cm of meer.
Toch ben ik niet van plan om daar een ander gasstel voor aan te schaffen en rotzooi maar wat aan. Je kunt gaan voor een ander stel, maar dan zit je snel aan een breedte van 90 cm of meer.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
27 jan 2007 08:31 #5
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic afstand bepalen gaspitten
Als je een redelijk groot fornuis koopt, bij voorkeur met de wokbrander links of rechts, heb je dat probleem al een stuk minder.
Ik kan een pan nog redelijk fatsoenlijk naast de wok zetten.
Ik kan een pan nog redelijk fatsoenlijk naast de wok zetten.
- GER.S
- Bezoeker
28 jan 2007 06:55 #6
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic afstand bepalen gaspitten
bij de horeca leveranciers zitten verschillende bedrijven die ze "los in modulle verkopen.......
Andere oplossing: koop ze met 2 pitten tegelijk in een "plaat" ( bijvoorbeeld bij ikea....) en plaats deze wijder uitelkaar vandaan.... kun je ook tevens kiezen voor 4 stuks op gas en 2 keramisch of zo....DAT is wat ik ga doen als ik over een jaar of 10 mijn keuken ga vernieuwen... hij is dan zo'n 20 jaar oud... (nu 10!jaar)
Andere oplossing: koop ze met 2 pitten tegelijk in een "plaat" ( bijvoorbeeld bij ikea....) en plaats deze wijder uitelkaar vandaan.... kun je ook tevens kiezen voor 4 stuks op gas en 2 keramisch of zo....DAT is wat ik ga doen als ik over een jaar of 10 mijn keuken ga vernieuwen... hij is dan zo'n 20 jaar oud... (nu 10!jaar)
- sannabird
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 feb 2007 14:44 #7
door sannabird
Beantwoord door sannabird in topic afstand bepalen gaspitten
Je kan ook een losstaande
wokbrander
aankopen bij Cook Fusion.
Ze hebben verschillende modellen die binnen en buiten gebruikt mogen worden. Klik hier voor de wokbranders website .
Ze hebben verschillende modellen die binnen en buiten gebruikt mogen worden. Klik hier voor de wokbranders website .
Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden