FANtv-nl-logo-mobile

RVS reiniger

• Bob-the-builder
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2007 11:58 #1 door Bob-the-builder
RVS reiniger werd gestart door Bob-the-builder
Wie heeft een goede tip (uit eigen ervaring) voor een rvs reiniger die zijn werk goed doet.
Ik heb al verschillende merken uitgeprobeerd, maar ik vind dat het schoonmaken van de keukenapparatuur nog steeds teveel moeite kost.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28 jan 2007 19:24 #2 door harryk
Beantwoord door harryk in topic RVS reiniger
Gebruik hier (op oa mijn koelkast)een fikse scheut ammoniak en wat afwasmiddel in warm water.
Eerst een flink natte doek gebruiken en daarna met dezelfde uitgewrongen doek de nattigheid weghalen en nawrijven met een zachte doek.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Lees meer
01 feb 2007 18:56 #3 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic RVS reiniger
Die rvs reiniger is in mijn ervaring vooral voor een mooie glans, het oplossen van vet en viezigheid doe ik met andere middelen.

An error has occurred. Hit any user to continue.

• Bob-the-builder
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 feb 2007 07:11 #4 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic RVS reiniger
Dat geeft bij mij ook het beste resultaat, maar het zou mooi zijn als alles in één keer kon.....

Lees meer
18 feb 2007 07:49 #5 door bricol
Beantwoord door bricol in topic RVS reiniger

Bob the builder schreef : Wie heeft een goede tip (uit eigen ervaring) voor een rvs reiniger die zijn werk goed doet.
Ik heb al verschillende merken uitgeprobeerd, maar ik vind dat het schoonmaken van de keukenapparatuur nog steeds teveel moeite kost.

De beste RVS reiniger die ik ken en zelf gebruik is Calgofix van Benckiser. Het is met recht een krachtige super ontvetter.

Lees meer
21 feb 2007 07:29 #6 door karin70
Beantwoord door karin70 in topic RVS reiniger
Een RVS reiniger ken ik niet. Om na het poetsen bijvoorbeeld de afzuigkap weer mooi schoon te krijgen is RVS2000 een goede optie. www.wavedesign.nl

Lees meer
13 mrt 2007 17:30 #7 door corry
Beantwoord door corry in topic RVS reiniger
Na het reinigen met een ontvetter o i d het rvs oppoetsen met een drupje (olijf) olie,dan krijg je weer die mooie staalglans. groetjes jan

Lees meer
15 mei 2007 15:50 #8 door annemaat
Beantwoord door annemaat in topic RVS reiniger
ik gebruik reiniger van hg snel glans ,als je ondergrond 1 keer schoon is dit beetje op keuken papier en als je rvs niet vreselijk vies word kun je er wel een week gewoon keuken papier pakken en overheen wrijven en klaar ben je
en hoef je niet schoonmaken
ik vind dit een uitkomst ,heb al andere producten gebruikt ,maar dit is het voor ons

groetjes uit groningen

Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden