- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KOOK
- Keukengereedschap
- Kruidenrek en kruidenpotjes
Kruidenrek en kruidenpotjes
- Bernardo
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
22 mei 2007 16:48 #1
door Bernardo
Ik ben niet goed maar ook niet gek
Kruidenrek en kruidenpotjes werd gestart door Bernardo
Dag kook -en keukenfreaks !
We zijn al een tijdje op zoek naar mooie kruidenrekken voor aan de wand en goed afsluitbare kruidenpotjes, diam ong. 4 cm.
Diverse merken zijn we al langs geweest. Heb inmiddels wel al wat van Rosle maar als ik daar alles van ga kopen ben ik zowat een halve keuken aan kosten kwijt. Ook Kuchenprofi, WNF en Fissler bekeken maar daar kunnen we het niet vinden. Iemand nog een goed idee waar / welk merk nog te overwegen is ? Ik moet in totaal zo'n 50 potjes kwijt aan de wand, dus geen carroussel.
Wouter.
We zijn al een tijdje op zoek naar mooie kruidenrekken voor aan de wand en goed afsluitbare kruidenpotjes, diam ong. 4 cm.
Diverse merken zijn we al langs geweest. Heb inmiddels wel al wat van Rosle maar als ik daar alles van ga kopen ben ik zowat een halve keuken aan kosten kwijt. Ook Kuchenprofi, WNF en Fissler bekeken maar daar kunnen we het niet vinden. Iemand nog een goed idee waar / welk merk nog te overwegen is ? Ik moet in totaal zo'n 50 potjes kwijt aan de wand, dus geen carroussel.
Wouter.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- impulsje
- Bezoeker
22 mei 2007 18:15 #2
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Kruidenrek en kruidenpotjes
Ik heb zelf een hoekprofiel aan de muur gemaakt en daar alle potjes op gezet.
Misschien vind je dat wat.
(Als je er geen voorstelling van kan maken, wil ik wel even een foto maken)
Misschien vind je dat wat.
(Als je er geen voorstelling van kan maken, wil ik wel even een foto maken)
- Bernardo
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mei 2007 19:15 #3
door Bernardo
Beantwoord door Bernardo in topic Kruidenrek en kruidenpotjes
Hoi Impulsje,
Tja dat had ik al verwacht. Ik blijf nooit uitgeklust. Kan het nu nooit eens simpel zijn om zoiets doorgaans ergens gewoon te kopen. Ik denk dat het idd weer uitdraait op zelf iets maken. Ik hoef de rommel van de bouwmarkten ook niet. Ja een foto lijkt me een goed plan, wellicht krijg ik inspiratie en zin om het toch zelf te maken. Ik zat zelf eerst te denken aan iets van plexiglas, ga ik weer lekker op de moeilijke toer
Wouter.
Tja dat had ik al verwacht. Ik blijf nooit uitgeklust. Kan het nu nooit eens simpel zijn om zoiets doorgaans ergens gewoon te kopen. Ik denk dat het idd weer uitdraait op zelf iets maken. Ik hoef de rommel van de bouwmarkten ook niet. Ja een foto lijkt me een goed plan, wellicht krijg ik inspiratie en zin om het toch zelf te maken. Ik zat zelf eerst te denken aan iets van plexiglas, ga ik weer lekker op de moeilijke toer
Wouter.
- impulsje
- Bezoeker
22 mei 2007 19:53 #4
door impulsje
Zo dat bedoel ik dus. Gewoon een simpel hoekprofiel, montagekit en/of schroeven vastmaken en klaar.
Lekker simpel en handig. Misschien bedoelde je niet zoiets. Maar ik vind het reuze handig. Ik maak uit jou topic op dat je er ook kruiden potje bij zoekt? Tja ik gebruik gewoon de standaard winkelpotjesimpulsje2007-05-22 21:54:25
Zo dat bedoel ik dus. Gewoon een simpel hoekprofiel, montagekit en/of schroeven vastmaken en klaar.
Lekker simpel en handig. Misschien bedoelde je niet zoiets. Maar ik vind het reuze handig. Ik maak uit jou topic op dat je er ook kruiden potje bij zoekt? Tja ik gebruik gewoon de standaard winkelpotjesimpulsje2007-05-22 21:54:25
- Bernardo
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mei 2007 20:31 #5
door Bernardo
Ja Impulsje ik herken ze, die heb ik ook !
Ik zit er aan te denken om die maar gewoon in gebruik te houden maar voor de bijzondere specerijen / kruiden die we van de toko-markt halen (zitten in plastic bakjes) wil ik mooie afsluitbare potjes hebben met een strooier er op. Alleen, ze zijn zo moeilijk te krijgen, meteen weer van dat designspul aargh. Oude potjes gebruiken euhm nee, oude geur blijft er toch in zitten. Ja zo simpel kan het inderdaad, ik weet het. In ieder geval bedankt voor de tip en foto, ik ga maar eens op zoek naar mooie brede hoeklijnen. Simpel houden zou nog wel eens de beste oplossing kunnen zijn !
Wouter.
Wouter.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
22 mei 2007 22:12 #6
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Kruidenrek en kruidenpotjes
Misschien zit
hier
nog een bruikbaar ontwerp tussen. Bob the builder2007-05-23 00:47:37
- Bob-the-builder
- Bezoeker
22 mei 2007 22:17 #7
door Bob-the-builder
- Bob-the-builder
- Bezoeker
22 mei 2007 22:24 #8
door Bob-the-builder
- impulsje
- Bezoeker
23 mei 2007 05:51 #9
door impulsje
Ik heb een hele tijd voor de losse kruiden de potjes van de hema gebruikt.
- Bernardo
- Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2007 14:38 #10
door Bernardo
Er zitten vele mooie ideeen tussen maar ben er nog niet uit wat het gaat worden. Ik wil er niet te veel werk van maken. Vooral die ene met de reageerbuisjes vind ik erg mooi, vraag me alleen af of het met kurk echt goed afgesloten blijft ?Wouter2007-05-23 16:40:56
Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden